Down the Rabbit Hole 2025

Samenwerking zou heel goed kunnen. Davy Brandts staat ook regelmatig in Paak
Die is daar resident inderdaad, lijkt me ook.

Persoonlijk had het van mij in de Rex juist nog wat meer duistere/experimentele kant op mogen gaan. Kimmah en Melatonin Man zijn bijv. wel leuke artiesten in die hoek. Maar met namen als Interplanetary Criminal, Salute, Maribou State, Bassolino en Francy Moody is er al behoorlijk wat 'makkelijke' house, UKG en (subgenres van) disco te vinden bij de andere stages.

Dat zijn genres en namen die ik ook toejuich, maar niet al het (enigszins) elektronische hoeft in de Rex voor iedereen toegankelijk en dansbaar te zijn in mijn ogen. Als er op de andere podia even geen bands of artiesten zijn die je wil zien, is het juist heerlijk om even te beuken in de Rex in de middag of vroege avond met de echte elektronische liefhebbers. Ook lijkt het mij prima als de Rex in de nacht een wat 'ruigere' tent is ten opzichte van de Fuzzy en de Teddy, al zal dat nog steeds met bijv. (de avond rondom) Objekt wel redelijk het geval zijn.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Puur onder het mom van ik wil het hele terrein verkennen en overal even zijn geweest, neem ik de Rex altijd even mee. Maar ik kijk daar toch iedere keer mijn ogen uit als ik zie in wat voor toestand mensen zijn. En dat halverwege op de dag :ROFLMAO:.
Ja dat laatste verwonder ik mezelf ook vaak overdag over, ondanks dat ik van elektronische muziek houd en soms even een 1 of 2 uurtjes zin heb om te dansen in de Rex. Zijn veelal ook 40/50-plussers die daar dan al helemaal uit hun plaat gaan aan de pillen/MDMA heb ik het idee haha, ook wel weer grappig en mooi om te zien.

De Rex is overdag wel veel leuker dan in de nacht, omdat je dan met praktisch alleen de echte liefhebbers staat en er daardoor meer ruimte is om te dansen en iedereen ook daadwerkelijk vol aan het dansen is. Alleen hè, er is ook zo veel anders leuks overdag en in de avond. In de nacht staat het (logischerwijs) voller met mensen die simpelweg nog even door willen.

• Leuk
Waarderingen: LuukvdDobbel
Dank @Joris en @alle namen zijn bezet voor de tips een paar reacties geleden. Heb het geluisterd! Ik vind het niet gek klinken allemaal. Echter is dit niet per se de muziek waarvoor ik naar een festival (zoals dtrh) ga. Ik vermoed dus dat ik alleen de Rex op ga zoeken zodra ik niks anders wil zien en wel wil dansen, en zo haak ik ook meteen in op wat hierboven gezegd wordt - ik zal wss zo'n persoon zijn die in de Rex staat omdat ik nog even door wil ;)

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet

Users who are viewing this thread