Down the Rabbit Hole 2025

Ik ben totaal niet thuis in het genre dat vandaag gedropt is - alle namen zeggen me niets. Misschien kunnen de kenners me misschien tippen? Zojuist door bovenstaande conversatie Marie Davidson gehoord en dat vind ik wel vet. Verder een idee van elektronische acts die ik tof vind: Goose, Gesaffelstein, Chemical Brothers, Justice, Moderat, Soulwax, Barry cant Swim, Netksy, Fred Again of iets als Nu Genea of Parcels (niet per se elektronisch, maar wel lekker dansbaar).
Ik ben benieuwd of er in de laatste drop wat namen zitten die in mijn smaak zitten.

Ik ben totaal niet thuis in het genre dat vandaag gedropt is - alle namen zeggen me niets. Misschien kunnen de kenners me misschien tippen? Zojuist door bovenstaande conversatie Marie Davidson gehoord en dat vind ik wel vet. Verder een idee van elektronische acts die ik tof vind: Goose, Gesaffelstein, Chemical Brothers, Justice, Moderat, Soulwax, Barry cant Swim, Netksy, Fred Again of iets als Nu Genea of Parcels (niet per se elektronisch, maar wel lekker dansbaar).
Ik ben benieuwd of er in de laatste drop wat namen zitten die in mijn smaak zitten.
Dat zijn op zich niet echt muzikale stromingen die echt representeert worden in de Rex, maar toch even wat aanraders:
Op zich valt Ajuma wel in de categorie lekker dansbaar:
Kamma valt een beetje in dezeflde vibe:
Melatonin Man is misschien ook wel iets wat je kan bekoren, schijn op Draaimolen heel vet zijn geweest:

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Ik ga een poging doen:
Ik denk dat je GOME misschien wel leuk zou kunnen vinden. Het heeft een hele relaxte strandtent vibe over zich heen wat een beetje in de buurt komt van bijvoorbeeld het nummer sunsleeper van barry can't swim.

Misschien vind je Retromigration wel iets. Een soort jazzy electronische lounge muziek. Heerlijk om op weg te dromen.

Om een beetje in de zelfde strand vibe door te gaan is Dee Diggs ook wel een hele leuke naam in het rijtje.

Dit is een beetje een twijfelgeval, maar wie weet vind je Objekt ook wel leuk. Ik denk dat die het meest in de buurt komt van (staat niet in het door jou genoemde rijtje) Aphex Twin. Super onvoorspelbare muziek die werkelijk waar alle kanten op kan.

En als laatste zou Lenxi ook wel leuk kunnen zijn

Ik hoop dat er wat leuke voor je tussen zitten:)

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: gguuss en Joris
Ik ga een poging doen:
Ik denk dat je GOME misschien wel leuk zou kunnen vinden. Het heeft een hele relaxte strandtent vibe over zich heen wat een beetje in de buurt komt van bijvoorbeeld het nummer sunsleeper van barry can't swim.

Misschien vind je Retromigration wel iets. Een soort jazzy electronische lounge muziek. Heerlijk om op weg te dromen.

Om een beetje in de zelfde strand vibe door te gaan is Dee Diggs ook wel een hele leuke naam in het rijtje.

Dit is een beetje een twijfelgeval, maar wie weet vind je Objekt ook wel leuk. Ik denk dat die het meest in de buurt komt van (staat niet in het door jou genoemde rijtje) Aphex Twin. Super onvoorspelbare muziek die werkelijk waar alle kanten op kan.

Ik was nog niet bekend met Gome en Retromigration, thanks voor de tips :)

• Leuk
Ik zal ongetwijfeld weer te opportunistisch zijn, maar ik hoop stiekem dat het langer duurt omdat ze toch nog iets groots proberen binnen te halen (Doechii?).
Maar... het duurt niet langer? De tweede drop was er eerder dan de tweede drop in voorgaande jaren en de Rex-programmering, die gewoonlijk begin april komt, is er nu dus al in maart.

• Leuk
Ik ga een poging doen:

Heel nice dit, ik ga luisteren en laat je weten!

• Leuk
Maar... het duurt niet langer? De tweede drop was er eerder dan de tweede drop in voorgaande jaren en de Rex-programmering, die gewoonlijk begin april komt, is er nu dus al in maart.
Het loopt inderdaad wel erg raar qua namen dit jaar. De meeste drops zijn een stuk eerder dan normaal, maar wel lopen ook zeker 10 namen van de dagprogrammering op de grote podia achter ten opzichte van de voorgaande jaren. Zoals Belugabob eerder al zei, kan ook ik mij niet voorstellen dat ze met deze bezoekersaantallen juist minder namen gaan programmeren. Er moet dus ergens nog een mooie drop met namen komen, maar wanneer.... geen idee

We missen toch echt nog wel behoorlijk wat Fuzzy en Teddy namen toch? Meen mij te herinneren dat iemand geteld heeft tig pagina's terug.
Ik had een tijdje terug inderdaad wat geteld hier. Geen zin om het op te zoeken/opnieuw te tellen. Maar uit mn hoofd was het in vergelijking tot vorig jaar: 12-13 namen nog niet, 1/2 namen voor de bovenste twee rijen op het affiche.

En kan me dus inderdaad niet voorstellen dat dit het is qua namen voor de drie hoofdpodia. Ook gewoon qua planning. Of iedereen moet een halfuur langer spelen.

Zoals Belugabob eerder al zei, kan ook ik mij niet voorstellen dat ze met deze bezoekersaantallen juist minder namen gaan programmeren. Er moet dus ergens nog een mooie drop met namen komen, maar wanneer.... geen idee
Er is altijd nog de traditionele derde drop Hotot/Teddy/Fuzzy-namen, die dit jaar wellicht groter is dan andere jaren, maar door de vervroeging van de tweede drop en de Rex-drop hoop ik op een nieuwe extra tent die zijn eigen nieuwsbericht inclusief namen krijgt.

• Leuk
Misschien een klein beetje te optimistisch, maar misschien dat ze een laatste 'volwaardige' drop samen laten gaan met de aankondiging van een nieuw podium?
Dit zat ik me net ook te bedenken. Misschien is het nieuwe podium dat hier laatst gepost werd (de Granada?) een geheel nieuw podium i.p.v. de vervanging van een andere.

• Leuk

Users who are viewing this thread