Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Er komen echt nog wel een aantal middelgrote namen bij hoor. Inderdaad 5-10 namen minder dan vorig jaar. Ook qua grootte zitten daar waarschijnlijk nog Hotot en zeker Teddy namen bij.
Word hier niet echt warm van, wandel hier alleen in de nacht binnen bij gebrek aan beter, Zie vooral veel techno, niks mis met techno, maar als ik dat wil horen ga ik naar een techno festival. Zou het leuker vinden als de REX een breder assortiment zou hebben, maar ontkracht mij beperkte kennis alsjeblieft.
Maar wel leuk dat er voor ieder wat wils is.
Er komen echt nog wel een aantal middelgrote namen bij hoor. Inderdaad 5-10 namen minder dan vorig jaar. Ook qua grootte zitten daar waarschijnlijk nog Hotot en zeker Teddy namen bij.
Word hier niet echt warm van, wandel hier alleen in de nacht binnen bij gebrek aan beter, Zie vooral veel techno, niks mis met techno, maar als ik dat wil horen ga ik naar een techno festival. Zou het leuker vinden als de REX een breder assortiment zou hebben, maar ontkracht mij beperkte kennis alsjeblieft.
Maar wel leuk dat er voor ieder wat wils is.
Eens, het is te hopen dat het niet Lowlands achterna gaat en er op een gegeven moment nergens meer wat indiefeestjes/hitjesfeestjes te vinden zijn. Op Lowlands weet ik in de nacht echt niet meer waar ik me nog kan vermaken. Op dtrh gelukkig de afgelopen jaren nog wel met bv Vera Siemons of St Paul.
Jyoty, Interplanetary Criminal, John Talabot en salute (en misschien mis ik er nog wat) zijn de namen die je in de grotere tenten kunt verwachten s'nachts.
Objekt is een absolute aanrader. Je weet absoluut niet wat hij gaat draaien, maar het is atlijd vet.
OG Karin draait wel lekker, evenals Naone en Kamma .
I-F is weer eens terug, ook echt een hele fijne om er bij te hebben.
Marie Davidson, Priori en Melatonin Man zijn van de live-acts zeker de moeite waard.
Ik begin er onderhand een beetje bang voor te worden. Ik zou het wel een vreemde keuze vinden om met een record aantal bezoekers, 5 a 10 artiesten minder te boeken dan gebruikelijk is.
Ik zal ongetwijfeld weer te opportunistisch zijn, maar ik hoop stiekem dat het langer duurt omdat ze toch nog iets groots proberen binnen te halen (Doechii?). Of dat ze op minst gewoon een vreemde communicatie strategie hebben dit jaar, maar dat er wel namen komen. Met de situatie die ik hierboven schets, is dit toch ondermaats.
Eens, het is te hopen dat het niet Lowlands achterna gaat en er op een gegeven moment nergens meer wat indiefeestjes/hitjesfeestjes te vinden zijn. Op Lowlands weet ik in de nacht echt niet meer waar ik me nog kan vermaken. Op dtrh gelukkig de afgelopen jaren nog wel met bv Vera Siemons of St Paul.
Ik denk dat ze juist een andere kant op bewegen. Ik kan mij namelijk niet herinneren dat er zo veel live act op de REX stonden. Daarnaast is dit op het gebied van techno vele male interessantere muziek dan dat er op LL geprogrammeerd word in de nacht. Het zijn inderdaad geen indie hitjes, maar ik kan mij niet herinneren dat er ooit indie hitjes in de REX hebben gestaan.
Ik snap inderdaad ook dat als elektronische muziek minder je ding is dit niet de meest aansprekende drop is, maar ik ben zelf blij om te zien dat ze toch echt wel lekker alternatievere/weirdere namen wegzetten in de REX inplaats van recht toe recht aan stampacts. De Rex wordt echt wel een lekker podium dit jaar als ik het zo inschat.
Marie Davidson ben ik megablij mee. Haar recente album is echt fantastisch (beetje Soulwax/Bolis Pupul) vibes, gewoon lekker moddervette beats. Ga dat album zeker checken zou ik zeggen!
Marie Davidson ben ik megablij mee. Haar recente album is echt fantastisch (beetje Soulwax/Bolis Pupul) vibes, gewoon lekker moddervette beats. Ga dat album zeker checken zou ik zeggen!