De vlag op de modderschuit

Ik heb denk ik vooral nog artiesten waarvan ik gewoon maar een enkel nummer ken, dus dat ik niet weet of de rest niks is...

Rick Astley - Never Gonna Give You Up, heb wel eens wat andere nummers opgezet, maar dat had toch niet dezelfde energie van wat ik me ervan herinner

Three Days Grace - I Hate Everything About You

Ik zal niet zeggen dat ik de rest echt helemaal volledig kut vind, maar het dadrock gehalte is wel vrij hoog.

Edit: nu we het toch over dadrock hebben: Nickelback - How You Remind Me

En Beastie Boys - Sabotage schiet me ook nog te binnen.

Laatst bewerkt:
Is een topic met precies het tegenovergestelde ook niet grappig. Artiesten waar je van houd maar waar 1 nummer je oren laat bloeden

• Winning
Waarderingen: Koekdoos
Is een topic met precies het tegenovergestelde ook niet grappig. Artiesten waar je van houd maar waar 1 nummer je oren laat bloeden
Zat ik ook aan te denken, maar dan kom je bij veel artiesten denk ik echt op hele albums uit omdat ze een andere stijl proberen/ontwikkelen. Ik ben bijvoorbeeld mega Linkin Park fan, maar moet niks hebben van dat laatste album met Chester.

Nog eentje voor dit topic: Bon Jovi - Wanted Dead Or Alive (toegegeven dat ik Livin on a Prayer wel jaren als karaoke nummer heb gehad, maar kan hem echt niet meer aanhoren 😅 )

Nog eentje voor dit topic: Bon Jovi - Wanted Dead Or Alive (toegegeven dat ik Livin on a Prayer wel jaren als karaoke nummer heb gehad, maar kan hem echt niet meer aanhoren 😅 )

Hoe dan? Keep The Faith, It's My Life of iets dergelijks vind je niks?

Oasis - Champagne Supernova
Green Day - When I Come Around
Muse - Sunburn
Queen - Under Pressure

Hoe dan? Keep The Faith, It's My Life of iets dergelijks vind je niks?
Nope, vroeger toen ik me een beetje ging verdiepen in (oude) rock muziek zette ik het nog wel eens op, maar kreeg al vrij snel afkeer. Op wat uitzonderingen daargelaten is het glamrock genre sowieso niet echt mijn ding.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
De artiesten, de nummers of allebei?
Artiesten. Nummers zijn eigenlijk nog wel prima keuzes.

Bob Dylan, heel Radiohead niks vinden, Prince, RATM, SOAD, Nirvana, Rolling Stones. Ik snap gewoon niet hoe dat kan, maar misschien moet ik me daar wel gewoon bij neerleggen ;)

Artiesten. Nummers zijn eigenlijk nog wel prima keuzes.

Bob Dylan, heel Radiohead niks vinden, Prince, RATM, SOAD, Nirvana, Rolling Stones. Ik snap gewoon niet hoe dat kan, maar misschien moet ik me daar wel gewoon bij neerleggen ;)

Nou is het allemaal niet zo extreem als de originele vraag dat ik bij al deze muziek denk "wat verschrikkelijk", maar dit is zo wel een rijtje waar ik niks mee kan. Maarja, de waslijst van artiesten waar ik wel wat mee kan, wordt hier ook niet vernoemd en daar zitten genoeg non-metal namen bij die men hier ook wel fijn vindt uiteraard.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave

Users who are viewing this thread