Graspop Metal Meeting 2025

Donderdag

Psychonaut
Signs of the Swarm
Landmvrks
Motionless in White
Alestorm
Orbit Culture / Yellowcard
Stick To Your Guns (gevolgd door een stukje Iron Maiden vanop afstand)
Hatebreed

Vrijdag

Dead Poet Society
House of Protection
Employed to Serve
Knocked Loose
Northlane
The Ghost Inside
Polaris
Falling in Reverse
Skillet/Smash Into Pieces/Jinjer (but who am I kidding, zal toch Jinjer worden waarschijnlijk)
Slipknot (jammer van Dethklok, maar op de een of andere manier heb ik op 35-jarige leeftijd nog STEEDS Slipknot niet live gezien, wordt dringend tijd)
Behemoth

Zaterdag

Whitechapel (als ik op tijd ben, misschien stukje Self Deception meepikken)
Skindred (laatste 5min meepikken als ik terug bij m'n vrouw/vrienden geraak)
Sylosis
Poppy
Soulfly
Lorna Shore
Brutus (10-15min meepikken vanop afstand)
Imminence
Bullet for My Valentine
Spiritbox
Korn
NiN (niet echt m'n ding, als het me niet aanstaat zal het rananimatie worden of op tijd bedje in)

Zondag

SHAV
SIM
Rise of the Northstar
Fit For an Autopsy
Paleface Swiss (of misschien Speed, maar zal eerder Paleface worden)
Heaven Shall Burn (half uurtje vanop afstand kijken en terwijl wat eten)
Currents
In Flames (helaas samen met Stray From The Path, maar zelfde verhaal als voor Slipknot)

Zondag afsluiten is lastiger... Ik heb echt helemaal niks met Priest, King Diamond & Till Lindemann, maar echt NIKS
Dus de kans is best groot ik ik Thrice meepik om wat rustiger af te sluiten qua shows 😅 , daarna hangt het af van het gezelschap of Metal Dome/Classic Rock Café de afsluiters zullen worden, of wederom op tijd bedje in

Op de eerste drie dagen zijn er volgens mij nog maar 1 a 2 per dag zonder momenteel. Op donderdag alleen Carcass nog zonder, maar de meerderheid kiest daar ook voor Maiden natuurlijk

Volgens mij is er op zaterdag of zondag vroeg op de dag een clash waar maar 2 van de 20 een band willen zien, de rest laat dat moment leeg.
Volgens mij heb ik Carcass staan 😇

Klopt, maar net als Maiden als must see, dus die heb ik opgenomen als onbesliste clash dan. Tenzij je me kan vertellen of je van beide een stukje gaat zien, een van twee volledig en de ander een stukkie etc
Dat is precies het idee. Eerst Carcass, dan Maiden

Donderdag
Beast In Black
Soen
Paradise Lost
Dream Theater/Julie Christmas
Orbit Culture
Pertubator
Iron Maiden/Carcass
Powerwolf

Vrijdag

Spectral Wound
House of Protection
Knocked Loose
Green Lung
Kim Dracula
Eagles of Death Metal / Falling in Reverse
Blood Incantation

Dethklok
Opeth
Behemoth

Zaterdag

Dødheimsgard
Skindred
Unto Others
Soulfly
Cattle Decapitation
Brutus
Korn / Amenra
Nine Inch Nails

Zondag

SiM
Hardy
Krokus
Savatage
Katatonia
Triptykon
Alcest
King Diamond
Till Lindemann

De Judas Priest vs Alcest / King Diamond clash is erg naar, hetzelfde met Slipknot (self titled set) / Dethklok. Verder weinig clashes waar ik echt van wakker lig.

Prio / Twijfel

• Leuk
Waarderingen: Loek123, won666 en Jamel
Op de eerste drie dagen zijn er volgens mij nog maar 1 a 2 per dag zonder momenteel. Op donderdag alleen Carcass nog zonder, maar de meerderheid kiest daar ook voor Maiden natuurlijk

Volgens mij is er op zaterdag of zondag vroeg op de dag een clash waar maar 2 van de 20 een band willen zien, de rest laat dat moment leeg.
Ik had Carcass in mijn schema 😇

Bij mij ook Carcass en dan een stukje maiden

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Denk dat dit hem ongeveer gaat worden voor mij. Ster = nog nooit eerder gezien. Dikgedrukt is must see.

Donderdag.
Psychonaut
Fleshwater*
Landmvrks*
Charlotte Wessels
MiW/Soen
Paradise Lost
Julie Christmas*
Dream Theater/Orbit Culture*
Epica
Iron Maiden

Vrijdag.
Spectral Wound
Villagers of Ioannina City*
Windhand*

Unprocessed*
Green Lung
Jerry Cantrell*
EODM*
Blood Incantation
Opeth
Behemoth

Zaterdag.
Dodheimsgard*
Dirty Honey*
Sylosis*/Unto Others
Vandenberg
Primordial*
Lorna Shore
Brutus

Imminence
The Hu*
Spiritbox/Apocalyptica
Amenra
Nine Inch Nails*

Zondag.
SHAV*
Angelus Apatrida*/Creeper*
Fit For an Autopsy*
Krokus*
Beyond the Black
Savatage*
Triptykon
Alcest
Thrice*
Ziet er interessant uit. Veel te ontdekken. Ben nu begonnen met dodheimsgard. Ga nog zoveel anderen ontdekken. Je gaat me nog heel wat clashes bezorgen heb ik zo het idee want kben ofwel voor duister, prog ofwel voor feestmetal. Dat ik minder bij jou zie. Kheb graag afwisseling in het algemeen.

• On fire
Waarderingen: Jamel
Ziet er interessant uit. Veel te ontdekken. Ben nu begonnen met dodheimsgard. Ga nog zoveel anderen ontdekken. Je gaat me nog heel wat clashes bezorgen heb ik zo het idee want kben ofwel voor duister, prog ofwel voor feestmetal. Dat ik minder bij jou zie. Kheb graag afwisseling in het algemeen.
Haha ja, die voorkeur voor feestmetal delen we totaal niet, nee. Ik sta het liefst heel zo'n weekend in een tent bij duistere post, black, doom of prog.

Dodheimsgard is geweldig. Zeker checken!

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Ik kan er niets aan doen, maar ik moet erg lachen om jouw schema. Op donderdag vol goede moed de eerste en de laatste band op je schema zetten. En dan de dag erna pas tegen 19u je eerste band checken. Dan zaterdag ook een rustig dagje om weer in te komen. Om er dan zondag weer tegenaan te gaan. Alsof je zelf nu al weet dat je donderdag voor gaas gaat met het bier en vrijdag en zaterdag daar de wrange vruchten van gaat plukken. :ROFLMAO:
Op die vrijdag staat er voor Jerry simpel zat niet iets wat me kan bekoren. Die vrijdag was vanaf het begin de zwakste dag. En de donderdag is een lekker druk dagje. Maar neemt niet weg dat we het en der vast bij bandjes blijven hangen.
Zo lang ik maar ver uit de buurt van de mains ben als Beast in Black staat te krijsen🤣

Edit: en er zijn door een 5 tal smerige clashes ook even zoveel bands uit mijn schema weggevallen helaas.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Op die vrijdag staat er voor Jerry simpel zat niet iets wat me kan bekoren. Die vrijdag was vanaf het begin de zwakste dag. En de donderdag is een lekker druk dagje. Maar neemt niet weg dat we het en der vast bij bandjes blijven hangen.
Zo lang ik maar ver uit de buurt van de mains ben als Beast in Black staat te krijsen🤣

Edit: en er zijn door een 5 tal smerige clashes ook even zoveel bands uit mijn schema weggevallen helaas.
Als ik je een tip mag geven: verdiep je toch nog even in Villagers of Ioannina City. Ik kan me amper voorstellen dat jou dat helemaal niet kan bekoren.

Users who are viewing this thread