Festileaks Draft XVII: Chosen by another

Of gewoon na 5 beurten een volledig nieuwe loting? Ook qua volgorde.

We bepalen een volgorde voor de eerste vijf rondes.
Daarna doen we een loting voor wie welk festival overneemt.
Hierna komt er een loting voor een nieuwe volgorde vanaf ronde 6 t/m 15.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
hoe worden er eigenlijk punten gegeven? is dat op basis van het festival dat je bent gestart of een combinatie van het festival dat je start en het festival dat je afwerkt?

Ik merkte bij de vorige draft dat ik eigenlijk onvoldoende tijd heb, maar dit valt in te passen. Count me in!

Een foute act kan wel tof zijn! maar ik ga natuurlijk wel proberen om een leuke lineup te bouwen! Heel benieuwd hoe dit gaat uitzien!

1. Een act kan worden gekozen als deze in België of Nederland hebben opgetreden, en dit ten laatste in 2011. Geplande optredens in de toekomst tellen ook mee om een act te boeken.

Is mijn interpretatie juist dat het het gaat om acts die sinds 2011 hebben opgetreden in Nederland of België en niet een optreden voor 2012.

1. Een act kan worden gekozen als deze in België of Nederland hebben opgetreden, en dit ten laatste in 2011. Geplande optredens in de toekomst tellen ook mee om een act te boeken.

Is mijn interpretatie juist dat het het gaat om acts die sinds 2011 hebben opgetreden in Nederland of België en niet een optreden voor 2012.

2011 en later telt.
Dus in 2011 is ook goed.
Zal dat iets duidelijker formuleren.

Users who are viewing this thread