Dauwpop 2025

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Goldband natuurlijk onvermijdelijk, maar wel op de zaterdag. Sterke dag met ook Stereophonics, Blof en Roxy Dekker. Wel publiekstrekkers. Headliner vrijdag moet duidelijk nog. Maar zoals altijd zit het sterke van Dauwpop in de kleine namen. Blij met:
Thijs Boontjes, Deadletter (super dit!), Tramhaus, Ramkot, The Bloody Beetroots en Chibi Ichigo. Daarnaast Stereophonics ook wel erg lekker!
Nou dit is ook ongeveer mijn samenvatting. Vooruit in het laatste rijtje mag Library Card ook wel.

The Bloody Beetroots is een DJ-set helaas, zouden ze die in de BEUK zetten?

Laatst bewerkt:
Nou dit is ook ongeveer mijn samenvatting. Vooruit in het laatste rijtje mag Library Card ook wel
Ik heb het idee dat we al jaren ongeveer dezelfde route lopen hier. Moeten toch maar eens een biertje proosten!

The Bloody Beetroots is een DJ-set helaas, zouden ze die in de BEUK zetten?
Zou van mij wel mogen, maar wel een grote naam voor die plek. Ook al is het een djset.

Knap werk hoor dat ze een band als Stereophonics weten te regelen voor onder Goldband. Het is toch een Afas band die ook op bijv. Werchter gewoon een uur pakt in de middag op de main. Zit goed in het verlengde van Franz Fernidand en The Kooks ook. Hopelijk weten ze een internationale headliner samen met Vestrock aan te trekken voor de vrijdag.

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: Joslittel en Royke
Goldband natuurlijk onvermijdelijk, maar wel op de zaterdag. Sterke dag met ook Stereophonics, Blof en Roxy Dekker. Wel publiekstrekkers. Headliner vrijdag moet duidelijk nog. Maar zoals altijd zit het sterke van Dauwpop in de kleine namen. Blij met:
Thijs Boontjes, Deadletter (super dit!), Tramhaus, Ramkot, The Bloody Beetroots en Chibi Ichigo. Daarnaast Stereophonics ook wel erg lekker!
Parker Fans ook zeker een aanrader in jouw straatje denk ik.

Uitstekende boeking van Stereophonics. Verwacht nog wel een leuke buitenlandse naam op de vrijdag. Ik ga altijd de vrijdag aangezien ik zaterdag altijd mijn plaatselijke dorpsfeest bezoek dus ben benieuwd.

Oh, dit vindt ik wel lachen namen eigenlijk! Tramhaus, Ramkot, S10, Blof (toch een kleine guilty pleasure), Thijs Boontjes en vooral: deadletter! Die heb ik gemist door The Last Dinner Party, maar nu kan ik ze hier mooi zien. En dan ook nog stereophonics wat ik zelf echt wel vet vindt. Ja, ik ga wel een weekendticketje kopen denk ik :)

• Leuk
  • Confetti
Waarderingen: piep en Brian
Om nog een andere discussie te openen 😅. De 15% alcohol limiet. Er is genoeg meegenomen zag ik en op de groepscamping was er gewoon Whiskey (de vlag met de W van Whiskey, vond ik zelf wel humor).

Mijn blikjes bevielen me goed, net te goed, zie mijn review. Voor mij prima zo.

Ik drink geen bier of wijn. Dus ik de laatste avond naar de Hacienda voor een ‘echte’ Mojito. Mijn verbazing was groot dat deze gewoon als premix uit fles kwam. Vorige jaren stonden daar toch echt mensen te shaken. Sterker ik heb hem daar ooit zelf mogen maken. Dus ik dat vragen: ze mochten geen flessen bacardi hebben staan vanwege vergunningsvoorschriften… alle flessen die daar stonden waren leeg.

Sta je toch best voor aap als partner…
Voor mij dan geen bier (zie het LL forum 🍸), maar die staat
Terugverwijzen naar een post van 22 augustus, je laat me wel zoeken zeg ;)

Maar een hopelijk vers geshakete mojito staat idd!

• Haha
Waarderingen: piep

Users who are viewing this thread