Pinkpop 2014

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Skrillex stond vorig jaar of twee jaar terug ook al tussen de geruchten maar wilde toen alleen komen als hij headliner mocht zijn, dat gaat natuurlijk nooit gebeuren op pinkpop. Hopen dat hij zijn gedachten heeft veranderd! Als danceact vind ik het wel leuk
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
Skrillex stond vorig jaar of twee jaar terug ook al tussen de geruchten maar wilde toen alleen komen als hij headliner mocht zijn, dat gaat natuurlijk nooit gebeuren op pinkpop. Hopen dat hij zijn gedachten heeft veranderd! Als danceact vind ik het wel leuk
klopt, want QOTSA wilde ook headliner zijn, en zij verstonden onder headliner
ook de laatste plaats op 3FM.
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
heb ik het nou mis of stond gisteren nog op de site "gelukkig nieuwjaar en tot pinkpop 2014" ofzoiets? dat is nu namenlijk weg dus maken ze nog een naam bekend dit jaar(?)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.699
6.893
@Dr Hannibal<br>
Dude, ik weet niet wat ik enger vind. Die kipkont of jouw avatar
icon_razz.gif
<br>
Toch vond ik Anouk, Kate Perry, Amy Macdonald en Pink mooi om te zien. Ik waardeer wel een chick op t podium. Al zou ik er normaal nooit naar luisteren tenzij ik al in de auto radio luister. Ik kan het echt waarderen live.

Mooi hè, Hannibal the Cannibal...

Maar wat chicks op het podium betreft, niks op tegen inderdaad, al vind ik Anouk met haar 38 jaar niet meer onder de catagorie 'chick' vallen... Zie dan nog het liefste Amy Macdonald, dat is ten minste echt een leuk meisje :D

En Miley, ach ja, meer een doorgeslagen aandachtshoer met een kippenkont dan een chick of een zangeres...
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Wat zijn de sterkste geruchten eigenlijk voor mogelijke headliners?

Arctic monkeys
The prodigy
Editors
Red hot Chili peppers
Rolling Stones (lijkt mij te extravagant en te duur voor pinkpop?)
Foo fighters
Linkin park
Snow patrol

Ik zal er vast nog veel missen, of zitten er een aantal tussen die helemaal niet er tussen horen, zeg het wat denken jullie
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ik denk dat ze voor twee goedkopere headliners gaan (gok op AM en Editors), nu ze Metallica al hebben (relatief duur).
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
Wat zijn de sterkste geruchten eigenlijk voor mogelijke headliners?

Arctic monkeys<br>
The prodigy<br>
Editors<br>
Red hot Chili peppers<br>
Rolling Stones (lijkt mij te extravagant en te duur voor pinkpop?)<br>
Foo fighters<br>
Linkin park<br>
Snow patrol

Ik zal er vast nog veel missen, of zitten er een aantal tussen die helemaal niet er tussen horen, zeg het wat denken jullie
Arctic Monkeys lijkt me een zekerheidje. De derde headliner zal wel Placebo, Queens of the Stone Age of Linkin Park zijn. Verder denk ik dat Avenged Sevenfold de maandag zal sub-headlinen voor Metallica.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Bij Werchter worden de Foo Fighters genoemd als sterk gerucht, dan zou het een net zo' n groot gerucht zijn voor Pinkpop... Ik hoop persoonlijk dat Pinkpop Foo Fighters binnenhaalt en RW Muse, dan ga ik 100% zeker naar beide :) Als Arctic Monkeys dan ook nog komen wordt het zelfs een weekendkaart.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Foo Fighters zijn voor mij zeker welkom, Muse uiteraard ook. Da's een win win situatie. Arctic Monkeys ben ik nog steeds niet zeker van. Ze doen dacht ik nog niets in juni, pas in juli. Linkin Park hoop ik dit jaar niet op. QOTSA komen echt niet zo snel retour. Placebo en Avenged Sevenfold lijken idd een zekerheidje. Misschien nog wachten op data in juni van Bryan Adams en John Mayer, misschien neemt John zijn vrouwtje wel mee?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Laat ik beginnen met ieder een super Pinkpop 2014 toe te wensen. Voor de critici die meer dance op Pinkpop willen is er nieuws. Hetzelfde weekend komt Ruis Festival 3 dagen op het voormalig Floriade Terrein in Venlo. Hierdoor is er op dat vlak concurrentie, slecht of goed nieuws voor Pinkpop in 2014????

http://www.l1.nl/nieuws/238634-nieuw-festival-op-oude-floriadeterrein
 

Zjoepske

Playlistbediener
12 dec 2013
9
0
Ze geven al aan dat het een dance-festival is. Aangezien er nooit veel dance namen op Pinkpop staan denk ik niet dat het festival enige concurrentie is.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.471
715
Als ik zie wat voor namen op de andere evenementen van Ruis spelen lijkt me dit niet het soort dance-muziek dat wij hier bedoelden voor Pinkpop, dus absoluut geen concurrentie.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Wat is je bron daarvoor? Op hun website zie ik in juni alleen OpenAir in Zwitserland op 29 juni.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik heb het ook op Graz gelezen, eind juni zijn ze weer in Europa. Zullen wel Werchter en Lowlands (?) doen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.471
715
Graz heeft het nieuws van Pinkpop Central, die het naar eigen zeggen van de manager van de band hebben. Nu, op zich vind ik dat positief nieuws, is toch maar een band die op basis van 1 of 2 radiohits hoger geplaatst zou worden dan ze verdienen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.699
6.893
Ik zou er nog niet zo zeker van zijn, ik kan namelijk nergens een bron vinden over hun activiteiten in juni. Er zijn inderdaad geen andere data bekend dan die op de site. Ik zou er niet al te veel van geloven zodra er een bron bekend is...

Ik vermoed namelijk eerder dat Imagine Dragons Pinkpop en Werchter doet, en Awolnation Pukkelpop en Lowlands. Beide ongeveer hetzelfde genre, maar Imagine Dragons meer mainstream en Awolnation meer underground, dus dat zou het beste bij de verschillende doelgroepen passen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.699
6.893
Ik zou er nog niet zo zeker van zijn, ik kan namelijk nergens een bron vinden over hun activiteiten in juni. Er zijn inderdaad geen andere data bekend dan die op de site. Ik zou er niet al te veel van geloven zodra er een bron bekend is…

Ik vermoed namelijk eerder dat Imagine Dragons Pinkpop en Werchter doet, en Awolnation Pukkelpop en Lowlands. Beide ongeveer hetzelfde genre, maar Imagine Dragons meer mainstream en Awolnation meer underground, dus dat zou het beste bij de verschillende doelgroepen passen.

En daarmee bedoel ik een echte bron, niet iemand op PP central die beweert de manager van de band te kennen. Klinkt mij een beetje onwaarschijnlijk in de oren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken