Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
What the fuck, zullen nog wel een hoop haken en ogen aan dit verhaal zitten aangezien het van TMZ komt maar ze zullen niet alles uit hun duim zuigen. Afwachten maar zou het wel super jammer vinden....
Zou wel heel erg zonde zijn! Maar goed, vind het nog wat voorbarig om conclusies te trekken. Mocht het wel gebeuren kunnen ze hopelijk alsnog Franz Ferdinand optrommelen.
PS: Ook dat er midden in het artikel nog een linkje staat om Weezer tickets te kopen
Briljant detail: She has penned two New York Times best-selling books, including (...) an autobiographical account of her experiences as a former call girl for the Prince of Brunei.
Zou wel heel erg zonde zijn! Maar goed, vind het nog wat voorbarig om conclusies te trekken. Mocht het wel gebeuren kunnen ze hopelijk alsnog Franz Ferdinand optrommelen.
PS: Ook dat er midden in het artikel nog een linkje staat om Weezer tickets te kopen
Niet veel aan de hand, de vrouw heeft het overleefd en was wellicht aan het schieten op één van de booswichten. Op 30 april moet ze voor de rechter verschijnen. Gezien bezit en gebruik van wapens heilig is voor Amerikanen zeker om zich te verdedigen tegen inbrekers verwacht ik maar een lichte straf voor haar. Haar man zal wel flink wat optredens moeten doen om de één miljoen usd borg op te hoesten. Weezer blijft op Rock Werchter.
Was natuurlijk bij Willy dat ze vertelden ook een groot festival te doen . En als inwoner van Leeds zullen ze ooit wel 'Hello Tempest Road' geroepen hebben bij optreden
We zien wel. Tom Odell blijf ik uitsluiten want doet geen festivals en dus wellicht shows van anderhalf uur, om dan af te komen voor 45 minuten... Doubt it.
Een Belgische 50 jaar RW collab lijkt me meest plausibele naast KC.
Was natuurlijk bij Willy dat ze vertelden ook een groot festival te doen . En als inwoner van Leeds zullen ze ooit wel 'Hello Tempest Road' geroepen hebben bij optreden
We zien wel. Tom Odell blijf ik uitsluiten want doet geen festivals en dus wellicht shows van anderhalf uur, om dan af te komen voor 45 minuten... Doubt it.
Een Belgische 50 jaar RW collab lijkt me meest plausibele naast KC.
Niet veel aan de hand, de vrouw heeft het overleefd en was wellicht aan het schieten op één van de booswichten. Op 30 april moet ze voor de rechter verschijnen. Gezien bezit en gebruik van wapens heilig is voor Amerikanen zeker om zich te verdedigen tegen inbrekers verwacht ik maar een lichte straf voor haar. Haar man zal wel flink wat optredens moeten doen om de één miljoen usd borg op te hoesten.
Borg krijg je ook weer terug natuurlijk (als ze op 30 april daadwerkelijk voor de rechter verschijnt). En wie zegt dat zij zelf niet 1 miljoen dollar bezit?
betreft Weezer; ik hou het er maar op dat ze gewoon spelen. Zou voor mij wel een groot gemis zijn als de tour niet door gaat. Puur omdat ik ze nog nooit heb gezien,.