Rock Werchter 2025

Borg krijg je ook weer terug natuurlijk (als ze op 30 april daadwerkelijk voor de rechter verschijnt). En wie zegt dat zij zelf niet 1 miljoen dollar bezit?
misschien verdient ze veel meer geld dan haar man: lange tijd een soort call girl geweest in de harem van de sultan of brunei (20.000 USD per week) en nadien een paar bestsellers geschreven die deels autobiografisch waren.

Oeh jongens, wat was Pulp - met een nieuw album uit in juni - toch een fijne boeking geweest. Volgend jaar dan maar 🙏

Ik weet niet. Hadden die niet het idee dat ze enkel willen headlinen? Lijkt zo een geval van een maatje te klein en het ego te groot voor Werchter en hun spot.

Dat gezegd zijnde...we dachten ook dat Kings of Leon niet als op éèn na laatste zou komen en dat lukte ook.

Persoonlijk zie ik Pulp eerder op iets als Lokerse Feesten landen.

Ik weet niet. Hadden die niet het idee dat ze enkel willen headlinen? Lijkt zo een geval van een maatje te klein en het ego te groot voor Werchter en hun spot.

Dat gezegd zijnde...we dachten ook dat Kings of Leon niet als op éèn na laatste zou komen en dat lukte ook.

Pulp dat is nu eens 100% een naam die enkel op fora als deze bij sommigen harten doet sneller kloppen.
Ben er zeker van dat als zij aangekondigd worden dat echt 95% van de mensen die op de weide rondlopen geen 3 liedjes kennen.
Dus zelfs als sub hoeft dat echt echt niet voor mij

• Leuk
Waarderingen: JP5
Toen was Stromae als dansafsluiter verkocht aan hen, omdat ze enkel als absolute headliner wilden komen.
Moet toch zijn van niet, want het jaar daarvoor (zo op het toppunt van hun succes toen) stonden ze nog vrolijk voor headliner Blur te spelen.

Moet toch zijn van wel, aangezien mijn bron een documentaire is over RW waarin Herman Schueremans het zelf zegt. Zeker kijken, een echte aanrader.
Ja dat weet ik wel maar ik had het over 2013, toen werd Blur toch echt wel aangekondigd als headliner die na hen afsloot. Speelde ook een stuk langer dan KOL geloof ik.

Heel fijne docu inderdaad! Wel alweer meer dan 10 jaar oud zie ik.

Ja dat weet ik wel maar ik had het over 2013, toen werd Blur toch echt wel aangekondigd als headliner die na hen afsloot. Speelde ook een stuk langer dan KOL geloof ik.

Heel fijne docu inderdaad! Wel alweer meer dan 10 jaar oud zie ik.
Hangt toch allemaal af van markt vraag en aanbod? KOL wisten dat er niet veel aanbod was in 2014 dus hadden meer eisen.
Denk maar terug aan Arctic Monkeys op Pinkpop in datzelfde jaar. Zei Rob Trommelen ook dat ze daar veel te veel hebben voor betaald, omdat management AM wist dat ze nog de enige vis in de vijver waren.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan

Het zou kunnen. Dat kan met de jaren natuurlijk wijzigen, al hebben ze wel net een goed onthaalde tour achter de rug. Ik zie ze wel als sub voor een grote naam staan. Maar ik ben biased en kan het zomaar overschatten. 😁

Laatst bewerkt:
  • Winning
Waarderingen: PK82
Pulp dat is nu eens 100% een naam die enkel op fora als deze bij sommigen harten doet sneller kloppen.
Ben er zeker van dat als zij aangekondigd worden dat echt 95% van de mensen die op de weide rondlopen geen 3 liedjes kennen.
Dus zelfs als sub hoeft dat echt echt niet voor mij
Ik denk dat je r stevig naast zit. Werchter is een festival met veel geschiedenis, met nog steeds heel wat aanwezigen die de britpop van de jaren '90 in hun hart hebben. Is het de meerderheid? Zeker niet, maar 95% van de mensen? Dat denk ik niet.

Voor zover ik het kan zien, heeft Pulp nog nooit in België in de reguliere top40 gestaan en in Nederland 1 week op nummer 100 van de Nederlandse top 100 met Help the aged. Denk dat veel mensen wel iets van Oasis (Wonderwall) of Blur (Song 2) kennen, maar dat het bij Pulp stil blijft. Dus denk echt wel dat PK82 gelijk heeft dat vooral wij blij worden van Pulp.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: ChrisV, JP5 en PK82
Voor zover ik het kan zien, heeft Pulp nog nooit in België in de reguliere top40 gestaan en in Nederland 1 week op nummer 100 van de Nederlandse top 100 met Help the aged. Denk dat veel mensen wel iets van Oasis (Wonderwall) of Blur (Song 2) kennen, maar dat het bij Pulp stil blijft. Dus denk echt wel dat PK82 gelijk heeft dat vooral wij blij worden van Pulp.
Common People was toch wel een hit back in da dayz.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread