Pinkpop 2014

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ja een combi van AM met Franz Ferdinand zou het voor mij ook zeker doen. Misschien dat ppr bands als the kooks, interpol en White Lies een optie zijn voor PP?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Om nog maar eens iets over The Stones te zeggen. Ze spelen niet maar 1 show maar nog 6 shows in Australië en Nieuw Zeeland. Deze shows vinden plaats in maart. Het lijkt er dus op dat we ook wel een redelijk uitgebreide europese tour kunnen verwachten...
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Om nog maar eens iets over The Stones te zeggen. Ze spelen niet maar 1 show maar nog 6 shows in Australië en Nieuw Zeeland. Deze shows vinden plaats in maart. Het lijkt er dus op dat we ook wel een redelijk uitgebreide europese tour kunnen verwachten…

Zitten daar ook festivals tussen is misschien uit af te leiden of ze ze voor festivals of grote eigen optredens kiezen?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.698
6.888
@WeckoJ
Beste kans dus voor Pinkpop...

@juw
Wat heeft Leto zijn deathrate in films er in vredesnaam mee te maken?
 

brutus

Playlistbediener
27 nov 2013
34
0
zou geweldig zijn natuurlijk dat de stones zouden komen maar dan heb je die dag 60.000 man die puur en alleen voor de stones komen
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Nee, er zitten geen festivals tussen. Maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen. Ze zullen ook zeker niet heel veel festivals doen vermoed ik. Nogmaals ik acht de kans echt niet heel groot maar ik sluit het niet uit en hoop het.

60.000 dagkaarten lijkt me sterk. Ik weet wel dat ze de laatste keer met Bruce meer dagkaarten tov weekendkaarten verkochten (dag van Bruce was zo snel uitverkocht dat ze maar minder weekendkaarten beschikbaar stelden om zodoende meer dagkaarten te kunnen verkopen). Dat zouden ze dan met the stones waarschijnlijk weer doen maar dan is het nog maximaal 50.000 denk ik en dan 15.000 weekendkaarten. Maar goed dat ligt natuurlijk ook aan de verkoopsnelheid van de weekendkaarten.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
@juw<br>
Wat heeft Leto zijn deathrate in films er in vredesnaam mee te maken?

Ik ben niet zo'n fan van thirty seconds to mars en aangezien hij de zanger is, kon ik er wel mee lachen vooral het muziekje eronder maakt het best een vermakelijk filmpje.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.554
6.758
ff niet gekeken en ALWÉÉR een Arctic Monkeys discussie aan me voorbij gegaan, nog wel in combinatie met 30seconds erbij ook nog... (bloody crap, zucht). Maar die berichten rond Rolling Stones zijn wel interessant na vandaag. Ik dacht echt vóór vandaag dat het ZiggoDome zou worden. Maar idd, iets met 14 ON FIRE en meer data. Wat mij betreft een pleister op de wond die Pearl Jam heet???
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Willen jullie serieus de Rolling Stones graag op Pinkpop zien? Als die komen is het budget er samen met Metallica al helemaal doorheen en zijn de subheadliners volgend jaar Kensington en Handsome Poets
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Willen jullie serieus de Rolling Stones graag op Pinkpop zien? Als die komen is het budget er samen met Metallica al helemaal doorheen en zijn de subheadliners volgend jaar Kensington en Handsome Poets

*gers pardoel, go back to the zoo en kraantje pappie
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.554
6.758
JA!!! Serieus graag Rolling Stones en Metallica. Liefst 3 goeie strakke onverwachte headliners. De rest is opvulling, Arcade Fire als sub is prima, Arctic Monkeys gewoon op Werchter.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
JA!!! Serieus graag Rolling Stones en Metallica. Liefst 3 goeie strakke onverwachte headliners. De rest is opvulling, Arcade Fire als sub is prima, Arctic Monkeys gewoon op Werchter.

Dus je gaat puur alleen voor de headliners? als de rest toch maar opvulling is.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Idd vind ik raar. Als je Rolling Stones tof vindt, kun je ook naar een concert van hun. Een festival moet zo veel mogelijk goede bands brengen. Liever 10 goede bands dan 1 ijzersterke band.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.554
6.758
De rest van de "opvulling" is meestal toch wel goed en meeste gehyped via 3fm. Dus zo slecht is de grote hoofdmoot niet.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.698
6.888
<div class="d4p-bbt-quote-title">Dr. Hannibal wrote:</div>
http://festileaks.com/users/juw/@juw<br><br>
Wat heeft Leto zijn deathrate in films er in vredesnaam mee te maken?


Ik ben niet zo’n fan van thirty seconds to mars en aangezien hij de zanger is, kon ik er wel mee lachen vooral het muziekje eronder maakt het best een vermakelijk filmpje.

Ja ik weet dat hij de zanger van 30STM is, ik ben enigszins fan van hem zowel als zanger als als acteur... Mr. Nobody weleens gezien? Daarin gaat hij dood en word hij weer levend, voor de verandering. Maar genoeg over films, het ging mij erom dat zijn filmcarrière en zijn band vrij weinig met elkaar te maken hebben. Ik zie niet in waarom je dat op een festivalforum post.
Al snap ik wel dat je om dit soort filmpjes kan lachen, als je geen fan bent ;-)
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Ok nu wordt het helemaal raar, dus als iets gehyped wordt door bijvoorbeeld 3fm is het wel goed? Dus bijvoorbeeld vorig jaar, de script wordt enorm gehyped en mede hierdoor worden ze sub headliner dan vind je het dus wel goed, terwijl je bijvoorbeeld ook ,ik noem nu echt maar iets, the national of vampire weekend als sub had kunnen hebben?
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">juw wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Dr. Hannibal wrote:</div><br>
http://festileaks.com/users/juw/http://festileaks.com/users/juw/@juw<br><br><br>
Wat heeft Leto zijn deathrate in films er in vredesnaam mee te maken?


Ik ben niet zo’n fan van thirty seconds to mars en aangezien hij de zanger is, kon ik er wel mee lachen vooral het muziekje eronder maakt het best een vermakelijk filmpje.


Ja ik weet dat hij de zanger van 30STM is, ik ben enigszins fan van hem zowel als zanger als als acteur… Mr. Nobody weleens gezien? Daarin gaat hij dood en word hij weer levend, voor de verandering. Maar genoeg over films, het ging mij erom dat zijn filmcarrière en zijn band vrij weinig met elkaar te maken hebben. Ik zie niet in waarom je dat op een festivalforum post.<br>
Al snap ik wel dat je om dit soort filmpjes kan lachen, als je geen fan bent
icon_wink.gif

Begrijp me niet verkeerd ik vind het een prima acteur maar het was puur om te laten merken dat ik niet zo'n fan ben van hun muziek haha ;)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.595
4.697
@dennisvdbr

Laat me raden wat je tijdens het dagprogramma doet : Bier drinken en in het gras liggen ?

 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ok nu wordt het helemaal raar, dus als iets gehyped wordt door bijvoorbeeld 3fm is het wel goed? Dus bijvoorbeeld vorig jaar, de script wordt enorm gehyped en mede hierdoor worden ze sub headliner dan vind je het dus wel goed, terwijl je bijvoorbeeld ook ,ik noem nu echt maar iets, the national of vampire weekend als sub had kunnen hebben?

Precies. Ik vind het vooral ernstig dat een Pinkpopganger het festival zelf niet eens meer als een festival ziet, maar een megaconcert met opvulling. Geen goede ontwikkeling lijkt me zo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken