Pinkpop 2014

Jvk

Campingartiest
3 dec 2013
67
0
Persoonlijk vind ik Blink-182 heel vet, maar verwacht z'n act niet op Pinkpop. Daarbij denk ik dat reading/leeds namen meer relevant zijn voor Lowlands en Pukkelpop.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Sommigen zullen toch is onder ogen moeten zien dat de vijver van Headliners ieder jaar niet zo uitzonderlijk groot is en de concurrentie moordend. AM en AF geen headliners noemen is te belachelijk voor woorden, gezien de grootte en populariteit, dat het jouw smaak niet is valt te begrijpen. RHCP geen concrete festivalinfo voor de EU dit jaar, anders was er toch al lang iets van bekend. Eveneens rond QOTSA niks te horen (weet niet of zij concrete festivalplannen hebben) maar dat wijst dat ze toch als Sub hier en daar zullen opduiken indien ze zullen verder touren.
QOTSA staan al op paar festivals, een in denemarken en paar andere nog.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.658
2.272
<div class="d4p-bbt-quote-title">jefferke wrote:</div>
Sommigen zullen toch is onder ogen moeten zien dat de vijver van Headliners ieder jaar niet zo uitzonderlijk groot is en de concurrentie moordend. AM en AF geen headliners noemen is te belachelijk voor woorden, gezien de grootte en populariteit, dat het jouw smaak niet is valt te begrijpen. RHCP geen concrete festivalinfo voor de EU dit jaar, anders was er toch al lang iets van bekend. Eveneens rond QOTSA niks te horen (weet niet of zij concrete festivalplannen hebben) maar dat wijst dat ze toch als Sub hier en daar zullen opduiken indien ze zullen verder touren.

QOTSA staan al op paar festivals, een in denemarken en paar andere nog.
Northside en 1 in zwitserland. Sub kans dus.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.554
6.759
Ik vraag me af of de aankomende aankonidiging van Nova Rock Oostenrijk en Greenfield Zwitserland een naam kan opleveren voor Pinkpop 2014? Daar missen we ook nog headliners, deze fetivals vinden plaats een weekend na Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.554
6.759
BAM JONGUH! daar is die dan Greenfield Zwitserland dropt gewoon o.a. Iron Maiden:
http://www.greenfieldfestival.ch/index.php?id=7
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
BAM JONGUH! daar is die dan Greenfield Zwitserland dropt gewoon o.a. Iron Maiden:

http://www.greenfieldfestival.ch/index.php?id=7

Tering, dat ziet er lekker uit. Bring Me the Horizon, Philip H Anselmo, In Flames en Maiden wil ik nog wel eens zien. Al weet ik niet waarom dit geruchten zijn voor Pinkpop. Dit zijn elektrische gitaren en Pinkpop doet voornamelijk aan akoestische. Ik zie helaas niets van dit lijstje ook in Landgraaf spelen. Het zou wel mooi zijn, dat is duidelijk. :)
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Dropkick Murphys en We Came As Romans zouden best naar Pinkpop kunnen komen hoor.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Dropkick Murphys en We Came As Romans zouden best naar Pinkpop kunnen komen hoor.

Dropkick Murphys inderdaad, daarnaast zou ik Flogging Molly ook nog kunnen noemen. Die gaan weer touren. We Came as Romans is iets zoals A Day to Remember lees ik zojuist, dat zou dan nog best kunnen ja.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.554
6.759
Feit is dat de deze namen in de buurt zijn, touren en op festivals staan. Daarbij zeker namen tussen die op een festival kunnen staan waar Metallica de Main-Headliner is!
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Pinkpop wordt heus niet ineens een hardrockfestival na vorig jaar enorm poppie te zijn geweest.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Feit is dat de deze namen in de buurt zijn, touren en op festivals staan. Daarbij zeker namen tussen die op een festival kunnen staan waar Metallica de Main-Headliner is!

Ik zie Jan ook nog best Imagine Dragons of Damien Rice er voor zetten bij wijze van spreken. Ik weet niet zo goed wat ik van de Metallica dag moet verwachten. Zelf hoop ik op een keiharde dag vol met gitaren en dan mogen ze BMTH, In Flames en Trivium wel doorsturen. Pilip H Anselmo is een geweldige naam, maar doet nauwelijks festivals en is sowieso geen naam voor Pinkpop.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Pinkpop wordt heus niet ineens een hardrockfestival na vorig jaar enorm poppie te zijn geweest.

Dit dus. Ik hoop op nog wat vette gitaarbandjes, want vorig jaar was het verschrikkelijk om te zien hoe weinig daarvan op Pinkpop staan. Ik ben benieuwd hoe Jan de Metallica dag gaat indelen. Met die vervelende fans zou het ook wel leuk zijn om een echte popact ervoor te plaatsen, maar hoe dat gaat uitpakken..
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Op de Metallica dag zal nog wel 1 of 2 hardrock/metal acts geprogrammeerd worden denk ik, zeker als subheadliner zal het niet verkeerd zijn om iets te hebben wat Metallica fans leuk vinden want die zullen daar toch wel staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.554
6.759
Ja, de hoofdmoot zal ook "poppie" blijven, wees gerust... Maar er zullen zeker een aantal van deze harde namen tussen komen (kijk bijvoorbeeld naar 2008). Er zullen zeker een aantal namen naar Fortarock en Graspop verkassen van de echte harde metal namen (@Gloeilamp, Trivium staat al op Fortarock, btw)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Paar bandjes zoals Sleeping With Sirens, BMTH, In Flames, Avenged Sevenfold, Alter Bridge zijn zeker welkom. Verwacht ik ook wel op de Metallicadag.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Het zou kunnen dat de laatste drie acts op de mainstage maandag dan: Alter Bridge - Avenged Sevenfold - Metallica zijn.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Het zou kunnen dat de laatste drie acts op de mainstage maandag dan: Alter Bridge – Avenged Sevenfold – Metallica zijn.

Niet heel erg sterk, Alter Bridge en Sevenfold vind ik vooral neprock. Daarnaast is Avenged Sevenfold een band die wel heel erg op Metallica lijkt, en daarom misschien ook wel een logische keuze. Ik zou het opzich wel prima vinden zo. Eindelijk weer wat hardere muziek!
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Heb ze beide al eens gezien op Pinkpop. Alter Bridge vond ik echt te hard, vond er weinig aan. A7X daarentegen kon me wel interesseren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.554
6.759
Myles Kennedy heeft een ongelofelijk onweerstaanbaar goeie stem imo. Was ook op PP met Slash, toen vloog de tijd ook om, ik vond het tenminste een erg goed optreden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken