Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
Dat eerste album van Beth Gibbons was samen met iemand anders, is dat eenzelfde verhaal als Damon Albarn met Mali Music? Of zitten we dan ver buiten het grijze gebied inmiddels? :LOL:

Ouroborus Open Air: Tijd voor een overzicht.

Nu al de exclusieve namen geboekt zijn, zullen we alles nog eens samenvatten en wat meer duidelijkheid scheppen over het concept. Ouroborus Open Air staat volledig in teken samenwerkingen en verbanden tussen artiesten. Bijna de volledige line-up zal bestaan uit artiesten die een band hebben met minstens 1 van de andere artiesten, en dat in een relatief brede interpretatie:
  • Samen een nummer gemaakt?
  • Samen een album/EP gemaakt?
  • Is er een gedeeld bandlid?
  • Bij vroegere optredens elkaar als gast op het podium gehad?
Allemaal reden genoeg om bij ons geboekt te worden!
We gaan er vol voor om deze samenwerkingen op onze podia te hebben en live te kunnen aanschouwen.

Dat wil dan ook zeggen dat we de recap van onze al geboekte artiesten niet in een traditioneel posterformaat doen, maar als relatie diagram. Hierop kun je zien wat de verbindingen zijn tussen al de huidige geboekte artiesten.

Bekijk bijlage 13647
Meer details over de volledige line-up, podiumindeling, locatie, ... volgt binnenkort.
Dees is wel impressive! Ik denk dat bij mijn lineup enkel Leon Bridges en Khruangbin een connectie hebben door de texas sun EP 😅

Dat eerste album van Beth Gibbons was samen met iemand anders, is dat eenzelfde verhaal als Damon Albarn met Mali Music? Of zitten we dan ver buiten het grijze gebied inmiddels? :LOL:
Ik kende van beiden niet degene waarmee ze voor die respectievelijke albums hadden samengewerkt, dus voor mij is het hetzelfde. Weet niet wat de anderen ervan denken?

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Bovenstaande vraag nog, maar de tijd begint te dringen, dus Beth Gibbons, tenzij het te ver gezocht is, dan verzin ik vanmiddag een andere naam en kunnen we wel door.

Vandenberg Moonkings met hun debuutalbum in 2013!

@MadMandra27 en daarna @

Ik merk net dat ik mijn referentie naar de koers nog niet heb gedaan.

Maar currents heeft het nummer "Let me leave" wat duidelijke woorden zijn dan de kopman wanneer de tweede iets te kortbij begint te komen

Als je zo voorlaatste bent in de laatste pikorde, dan ga je er echt in met de gedachte "welke 2 namen wil ik absoluut nog exclusief hebben." Verder vond ik het ook een mooi moment om een Belgisch-Nederlands duo aan acts nog aan te kondigen 🇧🇪🇳🇱

Ramkot (Remember My Name - zaterdag)

Droom Dit (Arm's Length - vrijdag)

Next: @Dante

• Leuk
Waarderingen: Dante
Out of Season is a studio album by vocalist Beth Gibbons (of Portishead) and bassist Paul Webb (under the pseudonym Rustin Man, formerly of Talk Talk). It was released on 28 October 2002 in the United Kingdom and on 7 October 2003 in the United States.

Lijkt me nu toch echt wel een album van Beth zelf? :D
Zou naar mijn gevoel niet toegelaten kunnen worden.

Als je zo voorlaatste bent in de laatste pikorde, dan ga je er echt in met de gedachte "welke 2 namen wil ik absoluut nog exclusief hebben." Verder vond ik het ook een mooi moment om een Belgisch-Nederlands duo aan acts nog aan te kondigen 🇧🇪🇳🇱

Ramkot (Remember My Name - zaterdag)

Kan ik toch nog op zoek naar een vervanger!

• On fire
Waarderingen: MadMandra27
Out of Season is a studio album by vocalist Beth Gibbons (of Portishead) and bassist Paul Webb (under the pseudonym Rustin Man, formerly of Talk Talk). It was released on 28 October 2002 in the United Kingdom and on 7 October 2003 in the United States.

Lijkt me nu toch echt wel een album van Beth zelf? :D
Zou naar mijn gevoel niet toegelaten kunnen worden.
Dit staat er over Mali Music van Damon Albarn, die we wel hebben toegelaten. Zit het verschil dan louter in "in collaboration with" ?

Mali Music is a 2002 album by musician Damon Albarn in collaboration with Malian musicians Afel Bocoum, Toumani Diabaté & Friends, and also featuring a cameo from Ko Kan Ko Sata.

De laatste twee namen dan maar :)

The Dare
Onze best Guess? The Dare gaat met zijn album What's Wrong With New York? de boel komen afbreken.

Lander & Adriaan
Onnavolgbare dansjazz van Belgisch duo Lander & Adriaan. Bereid je voor op waanzin.

• Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Blommie
Update vanuit onze festivaldirecteur
Dat was 'm dan, alle namen zijn geboekt! Door diverse festivals in de regio is de concurrentie toegenomen. Zo hebben we artiesten als Frank Ocean, BROCKHAMPTON en Eefje de Visser niet kunnen boeken. Ook werden last-minute artiesten als Sampa the Great en King Princess voor onze neus weggekaapt. Voor hen gaan we vervangende artiesten boeken. We kijken uit naar de bekendmaking van de volledige line-up!

- Billy McFarland

5900120870034221

Er worden geen terugbetalingen verleend voor wijzigingen in de datum, tijd, locatie of line-up van het evenement of annuleringen door artiesten.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en Blommie
Update vanuit onze festivaldirecteur
Dat was 'm dan, alle namen zijn geboekt! Door diverse festivals in de regio is de concurrentie toegenomen. Zo hebben we artiesten als Frank Ocean, BROCKHAMPTON en Eefje de Visser niet kunnen boeken. Ook werden last-minute artiesten als Sampa the Great en King Princess voor onze neus weggekaapt. Voor hen gaan we vervangende artiesten boeken. We kijken uit naar de bekendmaking van de volledige line-up!

- Billy McFarland

5900120870034221

Er worden geen terugbetalingen verleend voor wijzigingen in de datum, tijd, locatie of line-up van het evenement of annuleringen door artiesten.
Alsof die effectief vervangers zou boeken ;)
Gewoon een leeg (half afgewerkt) podium

Users who are viewing this thread