Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik wil graag de volgende draft organiseren en had een aantal mogelijkheden in mijn hoofd.
Waarvoor is er momenteel bereidheid? Ik vermoed met de aankomende zomer eerder een kortere draft?
Ik vond deze regels qua uitdaging top. Al had ik 1 of 2 dispensatie acts pp ook nog wel leuk gevonden 😀

Een idee die ik had was de volgende.

Eéndaagsfestival met twee of drie podia (eigen keuze) en vijftien acts.
Na vijf rondes volgt er een loting en krijgt iedereen de gedrafte namen van een andere speler en daar moet je op verder bouwen voor de tien resterende acts ;).

Na vijf rondes volgt er een loting en krijgt iedereen de gedrafte namen van een andere speler en daar moet je op verder bouwen voor de tien resterende acts ;).
Dat is ideaal als snackie tussendoor dan, dus kan wel nog voor de zomer vind ik (y)

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark

Klinkt als een dag Pinkpop, lekker onsamenhangend.

Maar als echt grote draft zou ik inderdaad pas naar september kijken, en zoiets kan je dan nog tussendoor doen na Werchter of iets dergelijks

Dit vind ik een leuke! Ook fijn dat het idd klein is en dan na het seizoen weer een grote doen voor meer animo.
Ik zou met een kleine ook even aantal weken wachten

Mijn eerste reactie was, nou laat maar even op de plank. Puur persoonlijk ook met het feit dat ik deze zomer voor het eerst vader word. Een mini editie'tje zou er eventueel nog wel bij kunnen. Zij het dat ik alleen mee zou doen als die juist relatief snel komt.

Laatst bewerkt:
Mijn eerste reactie was, nou laat maar even op de plank. Puur persoonlijk ook met het feit dat ik deze zomer voor het eerst vader wordt. Een mini editie'tje zou er eventueel nog wel bij kunnen. Zij het dat ik alleen mee zou doen als die juist relatief snel komt.

Geweldig! Alvast dikke proficiat!
Hier loopt sinds een goed jaar een kleine rond en het is geweldig :D.

• Geweldig
Waarderingen: Oasiss

Users who are viewing this thread