Ik zal dan ook direct het goede voorbeeld geven, en antwoord geven op
@Koekdoos zijn vraag: naar welke niet logo-band kijk ik het meeste uit?
Heb deze al vaker benoemd maar het kan niet vaak genoeg, iedereen die metalcore enigszins van verdragen moet gaan kijken bij deze band
Als je mij vraagt welke metalcore band gun je het het meest om een flinke groei te maken naar hogere posities, dan zeg ik:
LANDMVRKS
Ik heb ze in de afgelopen twee jaar drie keer live gezien en drie keer waren ze fantastisch, dus ik kan dit met volle overtuiging zeggen.
Als ik tijd heb zal ik later nog wel een uitgebreidere bandintroductie schrijven want dat verdiend deze band wel.
Voor mij ongetwijfeld één van de beste live metalcore acts van het moment, de energie zit er altijd goed in en de zanger is ontzettend sterk live, door moeiteloos te wisselen tussen clean vocals, franstalige hiphop (intro van Creature hieronder bijvoorbeeld) maar ook de zwaarste grunts (in 'Lost in a wave' hieronder bijvoorbeeld het stukje van 3:00 tot 3:10) is hij toch één van mijn favoriete vocalists geworden. Deze diversiteit is dan ook iets wat me erg aanspreekt aan deze band.
Als je tijd hebt in je tijdschema, neem dan een kijkje bij deze fantastische band!