Graspop Metal Meeting 2025

Hoe zijn de hotelkamers op metal park eigenlijk?

Vorig jaar hadden we een bungalow op devil's lake, maar aangezien we maar met 2 zijn dit jaar is het een hotelkamer geworden op metal park, wat ook een stuk scheelt in tijd op de bus (45 minuten van devil's lake is echt lang elke dag op en af)

Hoe gaan jullie ervoor zorgen dat Lemmy en Ozzy opeens weer in staat zijn om op te treden in juni? :)
Of zal het black sabbath en motorhead met een andere zanger zijn

De diversiteit van die headliner swaps van de diverse mensen is overigens wel grappig. Ze gaan van mijn "droom lineup" naar "ik zet mijn ticket op ticketswap" en alles daar tussen.

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en El_Leipo
Hoe gaan jullie ervoor zorgen dat Lemmy en Ozzy opeens weer in staat zijn om op te treden in juni? :)
Of zal het black sabbath en motorhead met een andere zanger zijn

De diversiteit van die headliner swaps van de diverse mensen is overigens wel grappig. Ze gaan van mijn "droom lineup" naar "ik zet mijn ticket op ticketswap" en alles daar tussen.
Voor Black Sabbath mag Rob Halford Ozzy vervangen, dat deed hij in het verleden al!!! 😁😂

Donderdag mag hetzelfde blijven

Vrijdag doen we er dan maar twee: Slipknot en Behemoth eruit, Sabaton en Disturbed erin

Zaterdag degene die afsluit eruit, Volbeat erin

Zondag Till eruit, Ghost erin

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en El_Leipo
Het idee was ooit om een headliner binnen hetzelfde genre om te wisselen, dacht ik. Die beperking wordt ook volledig losgelaten inmiddels. Het is natuurlijk sowieso een zinloze exercitie allemaal, maar het begint wel steeds minder realistische vormen aan te nemen zo. Geen idee wat het nut nog is van pagina's vullen met deze luchtkastelen, eigenlijk...

Het idee was ooit om een headliner binnen hetzelfde genre om te wisselen, dacht ik. Die beperking wordt ook volledig losgelaten inmiddels. Het is natuurlijk sowieso een zinloze exercitie allemaal, maar het begint wel steeds minder realistische vormen aan te nemen zo. Geen idee wat het nut nog is van pagina's vullen met deze luchtkastelen, eigenlijk...
Het lijkt net alsof we zitten te wachten op een line up drop en de tijd proberen te doden, terwijl we een volledige line up hebben, met een hoop in te luisteren. Heb het gevoel dat er voorgaande jaren veel meer posts waren met "Ik heb deze band ontdekt, kijk hoe tof deze band is"
Dat soort dingen mis ik eigenlijk wel een beetje, kwamen ook altijd leuke forum favorieten naar boven die ik anders niet had gekend.

Users who are viewing this thread