Graspop Metal Meeting 2025

Ach hete en natte edities het is altijd wat maar ik vermaak me altijd wel.
Denk dat hete edities wel wat praktische zijn voor de logistiek en faciliteiten. Vanuit die gedachte leun ik dan maar meer naar heet.

Ach hete en natte edities het is altijd wat maar ik vermaak me altijd wel.
Denk dat hete edities wel wat praktische zijn voor de logistiek en faciliteiten. Vanuit die gedachte leun ik dan maar meer naar heet.
Natte edities hebben wel een andere beleving. Ben blij dat k t nu een X heb meegemaakt maar hoeft de aankomende 5 jaar niet meer. (Heb d'r wel leuke herinneringen aan overgehouden)

• Leuk
Waarderingen: Nightrage
Als je een daghemel zou kunnen vervangen door een +/- soortgelijke groep, wat zou je dan kiezen? wees gek!

Donderdag: Powerwolf ====> Edguy

Vrijdag: Slipknot ===> SOAD

Zaterdag: NIN ====> Killing Joke

Zondag: Till Lindemann ====> Devin Townsend
Voor mij dan:
Donderdag: Powerwolf <> Lamb of God
Vrijdag: Slipknot <> SOAD
Zaterdag: Korn & NIN <> Nightwhish & Slayer
Zondag: Judas Priest <>Breaking Benjamin

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Dit was afgelopen jaar wel even een opluchting hoor. Eerste jaar in jaren dat ik niet de tent uit werd gebrand en gewoon kon doorslapen tot een half uur voor de eerste bands :ROFLMAO:
Pim wat dat betreft helemaal met je eens voor het slaapgenot was het zeker beter. Al is de nachtelijke plaspauze is mogelijk wat avontuurlijker.(schoenen als sloffen gebruiken was dat jaar geen goed idee, natte poten als gevolg)
Onze tent stond vanaf donderdag avond tot en met zaterdag in het water.
Weet nu wel welk deel van de camping het laagste ligt

Pim wat dat betreft helemaal met je eens voor het slaapgenot was het zeker beter. Al is de nachtelijke plaspauze is mogelijk wat avontuurlijker.(schoenen als sloffen gebruiken was dat jaar geen goed idee, natte poten als gevolg)
Onze tent stond vanaf donderdag avond tot en met zaterdag in het water.
Weet nu wel welk deel van de camping het laagste ligt
Oh een nachtelijke plaspauze was bij mij nog gewoon op het terrein hoor. Op Graspop lig ik gemiddeld pas rond half 6 in m'n nest 😂

• Wow
Waarderingen: Loek123
For me:

Poerwolf <==> Ayreon
Behemoth <==> Trivium
Korn <==> Slayer
Till <==> Lamb Of God, but almost anything, I would take it instead of Till.

Als je een daghemel zou kunnen vervangen door een +/- soortgelijke groep, wat zou je dan kiezen? wees gek!

Donderdag: Powerwolf ====> Edguy

Vrijdag: Slipknot ===> SOAD

Zaterdag: NIN ====> Killing Joke

Zondag: Till Lindemann ====> Devin Townsend
Donderdag: Powerwolf ====> Avantasia

Vrijdag: Slipknot ===> System of a Down

Zaterdag: NIN ====> Rammstein

Zondag: Judas Priest ====> Sabaton

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en MarcoReusel

Users who are viewing this thread