Pinkpop 2014

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Myles Kennedy heeft wel een gave stem ja, maar dat maakt de muziek van Alter Bridge niet ineens beter imo.

Ik heb net eens naar Arcade Fire geluisterd en ik vind het best wel tof eigenlijk. Een beetje muziek a la the Cure. Laat die dus maar komen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Zie net de line-up van Hellfest (20-22 juni, Frankrijk) voorbij komen. Daar zie ik wel een paar namen die wat mij betreft best naar Pinkpop mogen komen: Deep Purple, Status Quo, Soundgarden en We Came As Romans. Veel van de andere bands ken ik niet maar dat klinkt voornamelijk als teringherrie.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Myles Kennedy heeft wel een gave stem ja, maar dat maakt de muziek van Alter Bridge niet ineens beter imo.

Ik heb net eens naar Arcade Fire geluisterd en ik vind het best wel tof eigenlijk. Een beetje muziek a la the Cure. Laat die dus maar komen.

Okej die vergelijking zie ik niet haha maar ik ben blij dat je het leuk vindt.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Laatste album van Arcade Fire is echt geweldig, zou voor mij wel een terechte headliner zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.555
6.759
Hellfest, Greenfield, Sonisphere en RAR/RiP hebben ook Iron Maiden, ben toch langzaam benieuwd of ze toch meer grote meerdaagse festivals gaan doen, ben benieuwd of Pinkpop in hun oogen daar ook tussen past? Hebben al eens Werchter en Pukkelpop gedaan buiten de Metal-festivals. Dus als ze niet naar Graspop of Fortarock gaan is een jaar na ZiggoDome misschien een klein kansje (mag ik hopen, tenminste ik wel).
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Hellfest, Greenfield, Sonisphere en RAR/RiP hebben ook Iron Maiden, ben toch langzaam benieuwd of ze toch meer grote meerdaagse festivals gaan doen, ben benieuwd of Pinkpop in hun oogen daar ook tussen past? Hebben al eens Werchter en Pukkelpop gedaan buiten de Metal-festivals. Dus als ze niet naar Graspop of Fortarock gaan is een jaar na ZiggoDome misschien een klein kansje (mag ik hopen, tenminste ik wel).

Ik denk dat Iron Maiden Fortarock gaat doen, sterker nog: dat lijkt me en zekerheidje. Pinkpop heeft met Metallica al een hardrock act. En dat is voor Pinkpop genoeg. Welke headliner zou Fortarock anders moeten boeken?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.555
6.759
@Gloeilamp, ik ben er (persoonlijk) bang voor dat je gelijk hebt (maar toch, ijdele hoop). Fortarock kan overigens ook Avenged Sevenfold als headliner zetten, om mijn verhaal een beetje recht te breien :)
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
'The 2014 Tour will include dates in countries not visited during the 2013 leg and will be a much shorter run than is usual for a Maiden tour.'
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.555
6.759
‘The 2014 Tour will include dates in countries not visited during the 2013 leg and will be a much shorter run than is usual for a Maiden tour.’
Ik gok zo van eind mei Sonisphere Finland tot begin juli Sonisphere Polen?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
@Gloeilamp, ik ben er (persoonlijk) bang voor dat je gelijk hebt (maar toch, ijdele hoop). Fortarock kan overigens ook Avenged Sevenfold als headliner zetten, om mijn verhaal een beetje recht te breien
icon_smile.gif

Ik vermoed toch dat A7X te klein is als headliner in Nederland hoor. Voor FortaRock dan iig.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
In 2011 sloten ze 3fm af en verkopen ziggo dome bijna uit, denk dus dat ze niet echt te klein zijn. (hoop overigens niet dat ze komen vind het niet echt geweldig)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Sorry maar Myles Kennedy is echt kattengejank, wat heeft die “man” een iritante stem zeg.

Of het je smaak is is iets anders. Dat Kennedy kan zingen staat natuurlijk buiten kijf.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">DennisvdBr wrote:</div>
http://festileaks.com/users/gloeilamp/@Gloeilamp, ik ben er (persoonlijk) bang voor dat je gelijk hebt (maar toch, ijdele hoop). Fortarock kan overigens ook Avenged Sevenfold als headliner zetten, om mijn verhaal een beetje recht te breien
icon_smile.gif


Ik vermoed toch dat A7X te klein is als headliner in Nederland hoor. Voor FortaRock dan iig.
Dat denk ik ook wel.
Misschien staan ze gewoon op Pinkpop as sub voor Metallica.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
‘The 2014 Tour will include dates in countries not visited during the 2013 leg and will be a much shorter run than is usual for a Maiden tour.’
Als dat zo is, dan komt Iron Maiden sowieso niet naar Fortarock of Pinkpop dan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.555
6.759
<div class="d4p-bbt-quote-title">juw wrote:</div>
‘The 2014 Tour will include dates in countries not visited during the 2013 leg and will be a much shorter run than is usual for a Maiden tour.’

Als dat zo is, dan komt Iron Maiden sowieso niet naar Fortarock of Pinkpop dan.
Ik verwacht tour van eind mei Sonisphere Finland tot begin juli Sonisphere Polen, daar passen Fortarock 31 mei en Pinkpop 7 a 8 juni tussen imo. Graspop zal wel niet dit jaar, grote kans 1 festival in Ned/Bel of Sportpaleis Antwerpen?
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Ik heb alles even door gelezen, en heb een paar keer deze combinatie voorbij zien komen:
Headliner main: Arctic Monkeys
Headliner 3FM: Franz ferdinand

Dat zou ik echt verschrikkelijk vinden, dan moet ik gaan kiezen want ik vind het alle twee echt geweldige bands. Dus doe maar niet.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Kunnen we niet trouwens vast uit kiezen welke nederlandse acts er staan dit jaar? Ik zeg Nielson, Blaudzun, Michael Prins, De Staat misschien go back to the zoo ook wel als ze optijd zijn met hun album.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.555
6.759
Kunnen we niet trouwens vast uit kiezen welke nederlandse acts er staan dit jaar? Ik zeg Nielson, Blaudzun, Michael Prins, De Staat misschien go back to the zoo ook wel als ze optijd zijn met hun album.
ik denk dat je er niet ver naast zit
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.555
6.759
Ik heb alles even door gelezen, en heb een paar keer deze combinatie voorbij zien komen:<br>
Headliner main: Arctic Monkeys<br>
Headliner 3FM: Franz ferdinand

Dat zou ik echt verschrikkelijk vinden, dan moet ik gaan kiezen want ik vind het alle twee echt geweldige bands. Dus doe maar niet.

Dan hoef je niet heel erg te kiezen, want main en 3fm spelen niet gelijktijdig.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken