Gaming

Bon van werk gekregen die ik kan uitgeven bij Coolblue. Twijfel tussen Tears of the Kingdom, Exchoes of Wisdom en Final Fantasy Pixel Remaster. Iemand suggesties? Vond Breath of the Wild een tof spel maar zie mezelf het niet zomaar meer opstarten.

Nu het jaar er bijna op zit, wat is jullie game of the year of top lijstje? En naar welke 2025 games kijken jullie het meest uit?
Vind het dit jaar een lastige, weinig games gespeeld die dit jaar uitkwamen. Astrobot was erg leuk en denk ik mijn favoriet, Black Ops 6 is voor mij de grootste verassing aangezien ik niet had gedacht ooit nog zoveel lol te hebben met Call Of Duty. Heb de proefversie van Black Myth Wukong gespeeld en dit kan zomaar de beste game van dit jaar voor mij worden, zodra ik meer tijd heb maar eens aanschaffen. 2025 wordt denk ik echt een topjaar. Ghost of Tsushima sequel, hopelijk GTA 6 en Death Stranding 2.0 om er maar een paar te noemen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Nu het jaar er bijna op zit, wat is jullie game of the year en toplijstje? En naar welke 2025 games kijken jullie het meest uit?
Ik heb als ik terugkijk op mijn Switch verrassend weinig spellen gespeeld, denk een stuk of 6? Ik heb vooral spellen die ik eerder had gekocht maar nooit uitgespeeld opnieuw opgepakt. Final Fantasy 12, Tales of Vesperia, Valkyria Chronicles. Stuk tot stuk hele toffe spellen, maar soms kwam ik er niet zo aan toe na een werkdag na en intensieve werkdag. Dan koos ik stiekem toch liever voor een uurtje doomscrollen of Netflixen. Ik probeer dat laatste wat te minderen. Wel aan beide "nieuwe" Zeldas (BoTW en ToTK) toegekomen, zijn werkelijk waar fantastisch! Hoewel ToTK toch wel aanvoelt als DLC ten opzichte van BoTW.

Volgend jaar kijk ik het meest uit naar de nieuwe Civilization 7 en Metroid Prime 4. En de Switch 2 natuurlijk!

• Leuk
Nu het jaar er bijna op zit, wat is jullie game of the year en toplijstje? En naar welke 2025 games kijken jullie het meest uit?
Ik weet eigenlijk niet of ik een game heb gespeeld die dit jaar uit kwam haha. In ieder geval is mijn game van het jaar Baldur's Gate 3. Het is echt lang geleden dat een game zoveel indruk op mij heeft gemaakt. De mate van keuze vrijheid (en diepgang) van het verhaal is ongekend.

Final Fantasy 7 Remake part 2 vond ik ook goed maar ik vond het einde een berg onnodige moeilijkdoenerij die voor mij een deel van het plezier van die game verpest heeft. Verder heb ik erg genoten van Ender Lilies, Resident Evil 2 Remake, Dead Space en Dying Light 2.

• Leuk
Ik weet eigenlijk niet of ik een game heb gespeeld die dit jaar uit kwam haha. In ieder geval is mijn game van het jaar Baldur's Gate 3. Het is echt lang geleden dat een game zoveel indruk op mij heeft gemaakt. De mate van keuze vrijheid (en diepgang) van het verhaal is ongekend.

Inmiddels in een tweede run naderen we het einde van Act 2 en de verschillen met de eerste run zijn gigantisch! Zeker geschikt voor meerdere campaign runs!

• Geweldig
Waarderingen: Joslittel
Redelijk weinig gespeeld dat dit jaar uit is gekomen.

Game van het jaar voor mij is absoluut Metaphor : ReFantazio.

Verder ben ik ook heel erg aan het genieten van Indiana Jones and the Great Circle.
Microsoft Flight Simulator 2024 blijft ook een wonderbaarlijk ding, als het werkt.

Teleurstelling van het jaar is Final Fantasy VII : Rebirth.

Nu zien dat ik alle losse eindjes uitgespeeld krijg tegen februari, want vanaf dan zal ik ongetwijfeld opnieuw in de Monster Hunter fuik vallen.

Game van het jaar is voor mij Metaphor Refantazio. Op aanraden van hier aan begonnen en geen moment spijt van gehad, zit echt tof in elkaar.

Verder goes vermaakt met Shadow of the Erdtree, Black Ops 6 en Prince of Persia the lost crown. Wukong staat nog op het lijstje om te kopen. Ff7 weet ik niet of ik die op ga pakken.

Balatro voor mij de grote tegenvaller. Had gehoopt op de ultieme Steam deck game, maar na een paar uurtjes was ik er wel klaar mee. Steam deck blijft nu voor Hades, Slay the Spire en Stardew Valley.

Voor komend jaar kijk ik uit naar Ghost of Yotei en civ7

Wat fijn om te lezen dat anderen dat ook bij Rebirth hadden! Begon veelbelovend maar al die busywork en saaie minigames die het onnodig langdraderig maakte. Ook mijn teleurstelling van het jaar.

Mijn GOTY is Like a Dragon: Infinite Wealth. Op de voet gevolgd door Metaphor Refantazio, Unicorn Overlord, Astrobot en Dragon Age Veilguard.

Indiana bewaard voor de komende weken. Erg veel zin in.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread