Gaming

Weet het niet uit mijn hoofd, wel dat de prijs sinds kort is gedaald.

Switch 2 komt volgend jaar uit, wellicht ook iets om rekening mee te houden.
Ik zou nu nog even wachten inderdaad. Heb je hem volgend jaar voor een klein prijsje op Marktplaats oid.

Blij dat ik ooit Chivalry 2 heb gedownload toen ie gratis was op PS Plus. Wat een geinig spel. Aan het proberen alle trophies te halen...

Ik zou nu nog even wachten inderdaad. Heb je hem volgend jaar voor een klein prijsje op Marktplaats oid.
Hoop dat de productie beter gaat als de PS5 en nieuwste Xbox. Ben ook van plan om tegen die tijd een Switch te kopen omdat ik voor werk vaak buitenhuis moet overnachten, topvermaak alleen op een hotelkamer.

Weer met een nieuwe playtrough begonnen met RDR2. De game lijkt nog steeds mooier en mooier en beter en beter te worden. Dit maal ga ik probere de ideale schoonzoon uit te hangen.

En weer uit gespeeld. Denk ik nu voor een 6e of 7e keer. Wat een geweldige gamem nog steeds op ongekende hoogte kwa storytelling en details in een game. Echt een kunstwerk. Op dat gebied ben ik wel benieuwd waar GTA6 nieuwe standaarden nog kan zetten. Al hoewel GTA me nooit geraakt heeft zoals een RDR dat heeft gedaan (zowel deel 1 als 2).

o hee, deze ben ik precies nu ook aan het spelen; en bijna uit. ik heb Death Stranding als waardiger opvolger al klaar staan.

Begonnen met Final Fantasy XII. Eerder al eens gespeeld tot 12 uur toen ik vast kwam te zitten bij een boss.

Ik ben stiekem toch wel erg fan van het vechtsysteem, doet me erg denken aan KOTOR op een goede manier.

Ah top, Persona stond op mijn lijstje om te checken maar nooit aan toegekomen.
Dat een studio zo veel vertrouwen heeft in hun game om een grote demo te lossen is ook een goed teken :-)
Net de demo begonnen, lijkt wat langzaam op gang te komen maar ziet er zeker leuk uit. Zie nu ook dat het flink in de aanbieding is voor €40,- dus ga zo de volledige versie halen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread