Gaming

Dit heb ik de laatste tijd ook! Wat meer behoefte aan retro gameplay in een modern jasje. Tunic vond ik tof en Elder Lillies al helemaal. Cult of the Lamb en Plucky zijn de volgende. Heb me alleen heel eventjes verloren in de verslavende gameplay van Borderlands 3.
Heb je Death’s Door gespeeld? Ook een aanrader.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Jaja hij is er, een EAFC25 update. Staat niks in de updates waar ik problemen mee had. Maar ik start een wedstrijd en nu gelijk geen F35 straaljager meer in huis. Loopt nu als een zonnetje. :)
Het bewijst wel weer dat early access een scam is. Bij Star Wars Outlaws mochten mensen die een paar dagen eerder konden spelen hun savegame weggooien vanwege een update.

Het bewijst wel weer dat early access een scam is. Bij Star Wars Outlaws mochten mensen die een paar dagen eerder konden spelen hun savegame weggooien vanwege een update.
Zeker, gewoon schandalig dat je dit zo uit durft te brengen. Maar ik ben er ook debet aan want ik heb toch extra betaald om dit spel een weekje eerder te kunnen spelen (wat nu eigenlijk dus vanaf vandaag kan) dus ik ben ook onderdeel van het probleem. Dus eigenlijk heb ik voor 2 dagen eerder te spelen betaald. Normaal zou je zoiets oplichterij noemen.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss en Joslittel
Over technische issues gesproken. Die nieuwe Zelda. Manmanman. Constante stutters, framedrops, issues waar de game je button press niet registreert vanwege vastlopers.

Had dit niet van Nintendo verwacht.

• Verdrietig
Waarderingen: MrScissorhands
Over technische issues gesproken. Die nieuwe Zelda. Manmanman. Constante stutters, framedrops, issues waar de game je button press niet registreert vanwege vastlopers.

Die engine werkte al van geen kanten voor Link's Awakening. Had nu toch verwacht dat ze die voor hun tweede poging wél aan de praat hadden gekregen...

Spijtig.

Dat 'Nintendo Seal of Quality' hebben ze al lang achter zich gelaten als je ziet wat voor troep ze toelaten op de Nintendo eShop, maar dat ze hun eigen releases durven uit te brengen zonder voldoende quality control is wel een jammere evolutie.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Ik heb hem niet gekocht nog. Zal er vast wel een keer komen, maar idd niet wat je verwacht van Nintendo en zal zeker niet op een Zelda serie.

In ander nieuws. WWE 2K24 staat op de PS Plus. Dus die ga ik nu spelen, had hem niet gekocht want WWE games kan ik best wel een paar jaartjes overslaan. Maar nu ik hem toch heb.... en ook maar Dead Space is gaan proberen. Veel goede dingen over gehoord maar nooit gespeeld. En Doki Doki durf ik niet eens aan te zetten.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel
Wat vinden jullie van het eerste weekend van BO6. Ben positief verrast, helaas al wel veel try-hards die echt nog niks anders hebben gedaan sinds vrijdag. Gameplay voelt goed. Op een of 2 na goede maps.

• Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze
Wat vinden jullie van het eerste weekend van BO6. Ben positief verrast, helaas al wel veel try-hards die echt nog niks anders hebben gedaan sinds vrijdag. Gameplay voelt goed. Op een of 2 na goede maps.
Idd positief verrast, maar vind persoonlijk de meeste maps echt verschrikkelijk.

Vooral balen dat die hele update van de launcher Modern Warfare 3 grotendeels onspeelbaar maakt, probeer maar eens een game te vinden. En dat je verplicht wordt om even 60gb aan extra ruimte op je playstation te downloaden om uberhaupt je spel te kunnen spelen...

Idd positief verrast, maar vind persoonlijk de meeste maps echt verschrikkelijk.
Vind ik wel meevallen, free4all op Babylon is echt mijn favoriet. Super veel chaos en echt meeste lol die ik in jaren heb gehad op COD. Vanavond ook voor het eerst zombies gespeeld en ook die zijn weer op de goede weg.

• Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze
Vind ik wel meevallen, free4all op Babylon is echt mijn favoriet. Super veel chaos en echt meeste lol die ik in jaren heb gehad op COD. Vanavond ook voor het eerst zombies gespeeld en ook die zijn weer op de goede weg.
Ja ik heb er ook wel weer veel plezier aan sinds afgelopen jaren.

Vroeger veel plezier beleefd aan vooral MW2. BO4 en Modern Warfare (2019) tussendoor nog geprobeerd, maar kwam er niet in en heb de rest laten schieten. Nu is het dus wellicht een nieuwe poging waard?

Ik weet nog niet wat ik er van vind. Ik vind de maps op een enkele na echt niet heel leuk. Spawnpoints zijn écht heel slecht een ttk is insane voor mijn gevoel.

Wat ik ook heel irritant vind, is dat Crossplay altijd aan staat wanneer je de game opnieuw opstart. Misschien een bug oid, maar ik heb nooit gesnapt dat na elke grote update, ze deze weer aan gooien.

Op dit moment veel Tales of Vesperia aan het spelen. Jaren geleden al gekocht, maar kwam toen niet verder bij een eindbaas en laten liggen. Oprecht één van de beste voiceacting die ik heb meegemaakt in een game. De dialogen zijn ook echt waanzinnig goed geschreven.

Nu zo op tweederde, in ieder geval op tijd om in januari weer aan de remaster van Tales of Graces te beginnen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread