Gaming

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
583
597
Ik ben een heel basic en eigenlijk best wel casual gamer (op die ene TOTK na dan) en heb meestal Nintendo stuff in huis. Maar zal Elden Ring eens opzoeken, thx! Ja, Skyward Sword is zowat de nieuwste voor die BOTW/TOTK combo, dus daarmee dat ik dat eens wou proberen.
Mocht je Elden Ring opstarten is een guide voor hoe het spel werkt wel een must. Verschillende dingen die belangrijk zijn in het begin worden gewoonweg niet uitgelegd, waardoor het wellicht niet 'klikt' en je na 3 uur de game weg doet. Ik vind deze van PU ontzettend sterk, want alles wordt duidelijk en op rustig tempo uitgelegd. Filmpje duurt door het rustige tempo wel een uur, maar dan weet je in ieder geval wat het idee is:

Daarna ga je aan de slag en kom je er vanzelf achter dat je ook een stuk sneller/aggresiever kan spelen :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.302
7.282
Mocht je Elden Ring opstarten is een guide voor hoe het spel werkt wel een must. Verschillende dingen die belangrijk zijn in het begin worden gewoonweg niet uitgelegd, waardoor het wellicht niet 'klikt' en je na 3 uur de game weg doet.
Ik heb daar echt totaal geen last van gehad tbh. De game legt alles voor mijn gevoel prima uit. Heb het zonder guide uitgespeeld.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.889
6.127
Ik vond beide recente Zelda’s niet leuk wel uitgespeeld. Mijn favo game blijft Red Dead Redemption 2, nooit zo’n complete game gezien met zoveel detail en randomness die ook klopte.
Stond voor mij echt mijlen ver waar Zelda stond. Ik heb wel zin in GTA maar RDR is veel meet mijn ding.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.889
6.127
Volgende maand zie ik wel weer wat opties, maar weet niet of ik er full price voor over heb.

- Life Is Strange - Double Exposure
Ik ben gek op deze serie, echt mijn ding (heel toffe soundtrack ook altijd). Maar op een of andere manier voel ik deze editie nog niet echt. Dus ik ga even de reviews afwachten denk ik. Ik zie deze ook wel snel afprijzen.

- Dragonball Sparkling Zero
Zoals velen waarschijnlijk heb ik vroeg met veel plezier de Dragonball series gesproken. Maar de games vallen me vaak tegen. Maar deze game lijkt een mooie rooster te hebben en lijkt gebaseerd te zijn op de Budokai serie uit het PS2 tijdperk. Die heb ik nooit gespeeld (geen PS2 gehad) maar daar was iedereen altijd lyrisch over. Wel beetje bang voor teveel en te dure DLC

- Silent Hill 2 (Remake)
Ook gek genoeg een serie die ik nooit heb gespeeld. Graphichs is dit natuurlijk heel slecht geremaked, maar schijnt wel een klassieker te zijn. En wel in mijn straatje denk ik. Maar ook een game die snel in de bugetbakken te vinden zal zijn?

Andere mensen ook interesse in deze games? Do's or don'ts?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.302
7.282
Ik zie die allen tzt wel op Gamepass verschijnen dus ik probeer wat geduld te bewaren haha.

Ik ga voor Metaphor en Mario Party volgende maand.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken