Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Geen Monster Hunter maar zag dat de nieuwe Dragon Age al na 4 maanden naar Ps Plus komt. Ik heb nog nooit een van die games gespeeld en de meningen rondom die game zijn extreem gepolariseerd. Iemand hier die het gespeeld heeft en een genuanceerder mening kan delen? Is de game de moeite voor iemand die van verhalende (actie) rpg's houdt?
Inmiddels al 50 uur in Civ7 zitten, oeps. Tot nu toe de beste mechanics in de serie wat mij betreft, alleen moeten sommige zaken nog wel bijgeschaafd worden.
Geen Monster Hunter maar zag dat de nieuwe Dragon Age al na 4 maanden naar Ps Plus komt. Ik heb nog nooit een van die games gespeeld en de meningen rondom die game zijn extreem gepolariseerd. Iemand hier die het gespeeld heeft en een genuanceerder mening kan delen? Is de game de moeite voor iemand die van verhalende (actie) rpg's houdt?
De laatste Dragon Age nog niet gespeeld, wel de vorige, maar als je zelf aangeeft dat je van verhalende (actie) rpg's houdt... Ik denk dat deze reeks zowat dé verhalende actie RPG bij uitstek is !
Enfin... 'was'. De studio erachter is ondertussen opgedoekt geloof ik en het laatste deel wordt dus al na vier maanden op PS+ gegooid...