Gaming

Geen Monster Hunter maar zag dat de nieuwe Dragon Age al na 4 maanden naar Ps Plus komt. Ik heb nog nooit een van die games gespeeld en de meningen rondom die game zijn extreem gepolariseerd. Iemand hier die het gespeeld heeft en een genuanceerder mening kan delen? Is de game de moeite voor iemand die van verhalende (actie) rpg's houdt?

Inmiddels al 50 uur in Civ7 zitten, oeps. Tot nu toe de beste mechanics in de serie wat mij betreft, alleen moeten sommige zaken nog wel bijgeschaafd worden.

Geen Monster Hunter maar zag dat de nieuwe Dragon Age al na 4 maanden naar Ps Plus komt. Ik heb nog nooit een van die games gespeeld en de meningen rondom die game zijn extreem gepolariseerd. Iemand hier die het gespeeld heeft en een genuanceerder mening kan delen? Is de game de moeite voor iemand die van verhalende (actie) rpg's houdt?
De laatste Dragon Age nog niet gespeeld, wel de vorige, maar als je zelf aangeeft dat je van verhalende (actie) rpg's houdt... Ik denk dat deze reeks zowat dé verhalende actie RPG bij uitstek is !
Enfin... 'was'. De studio erachter is ondertussen opgedoekt geloof ik en het laatste deel wordt dus al na vier maanden op PS+ gegooid...

RIP, Dragon Age.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Ik dacht dat de eerste werd gezien als de ultieme game van de reeks. Heb zelf alleen maar deel 2 gespeeld en die was ook erg goed. Deel 3 schijnt wat minder te zijn maar ook wel een leuke game, dacht ik.

Deel 4 ken ik alleen de memes van, maar dat t nu al psplus is, is geen goed teken. Zou dus gewoon deel 1 of 2 als eerste spelen

• Leuk
Ja, absoluut. Geef het een paar uurtjes want de game heeft een vrij slome start maar daarna wordt het erg tof. Heerlijke combat ook. Ik heb er enorm van genoten. Het is ook een vrij lieflijke game. Ik vond dat wel fijn.

Veel gamers die ophef veroorzaakten omdat de game een transgender character heeft en die reviewbombden terwijl ze de game nooit gespeeld hebben. Ieder die ik ken die hem gespeeld heeft vond hem erg vermakelijk. Zonde dat hij geflopt is maar geef hem op Plus zeker een kans!!!!

• Leuk
Waarderingen: kaiser en Joslittel
Ben nu Avowed aan het spelen, heb er denk ik een uurtje of 10 inzitten en ik ben toch wel positief verrast, ondanks alle kritiek en negatieve reviews.
De art style moet je wel een beetje liggen en vernieuwend is het ook niet, maar de combat voelt fijn aan, de dialogen en gesprekskeuzes zijn van erg hoge kwaliteit. Het voelt ook niet als een uitgestrekte lege map, maar compact, met voor je gevoel om de zoveel meter weer wat nieuws te ontdekken.

Hier ga ik me wel mee vermaken totdat ik KCD2 ga aanschaffen, want man wat ziet die game er op de gameplay videos en gamekings recensies al vet uit zeg.

• Leuk
Ben nu Avowed aan het spelen, heb er denk ik een uurtje of 10 inzitten en ik ben toch wel positief verrast, ondanks alle kritiek en negatieve reviews.
De art style moet je wel een beetje liggen en vernieuwend is het ook niet, maar de combat voelt fijn aan, de dialogen en gesprekskeuzes zijn van erg hoge kwaliteit. Het voelt ook niet als een uitgestrekte lege map, maar compact, met voor je gevoel om de zoveel meter weer wat nieuws te ontdekken.

Hier ga ik me wel mee vermaken totdat ik KCD2 ga aanschaffen, want man wat ziet die game er op de gameplay videos en gamekings recensies al vet uit zeg.
Die laatste is ook fantastisch!! Sinds release aan het spelen en het is echt genieten geblazen.

Die laatste is ook fantastisch!! Sinds release aan het spelen en het is echt genieten geblazen.
Ja ik kan alleen niet heel veel uren gamen per week (soms maar een paar uurtjes) en dan is zo'n grote game wel lastig te spelen soms. Maar ga hem dit jaar nog wel is een keer spelen denk ik.

Eerst nu Avowed uitspelen en daarna Atomfall oppakken (alle twee wat kortere games van 20 a 40 uur). Staan ook beide op gamepass.

Lies of P opgepakt in de PlayStation sale. Zeker een aanrader, ook voor degene die nog nooit een Souls game hebben gespeeld. Mechanics worden namelijk goed uitgelegd.

Het neemt vooral veel over van Sekiro, maar geeft er wel degelijk een eigen draai aan. Ik hoop zelfs dat Fromsoft wat dingen hieruit gaat overnemen. Ook fijn om weer eens een lineaire game te hebben na al het open wereld geweld.

Users who are viewing this thread