Pinkpop 2025

Ik zit ook met smart op het tijdschema te wachten. Als ik dit voorstel voor de zondag bekijk, breekt bij mij gelijk de paniek al uit. Kiezen tussen Kaiser Chiefs en Mackenzy Mackay & Biffy en Elephant is een no-go! En eigenlijk wil ik Boxer Rebellion en Hannah Mae ook beiden zien. En ook Korn, Muse (dat moet lukken), Dean Lewis, Krezip en Purple Disco Machine. Kunnen ze de zondag niet om 10. 00 uur al laten beginnen ;-)?
Dit inderdaad, voor mij komt daar als must see ook Imminence zeker bij, topdag gaat dit worden. Ik vrees nu al voor de keuzes die ik moet maken...

...en verwacht een stevige set van Muse op Pinkpop tussen die paar rock/metal festivals

42b71fa4a0462f52c8da20bc3a3670be.gif
Inderdaad! Hopen op een Citizen Erased in de set!

Ik hoop niet dat de kaartverkoop een afspiegeling wordt van mijn omgeving.
Werkelijk niemand die het erover heeft of heen gaat. Sjongejonge.. bedenkelijk.

Dit inderdaad, voor mij komt daar als must see ook Imminence zeker bij, topdag gaat dit worden. Ik vrees nu al voor de keuzes die ik moet maken...
Ik verwacht ook een aantal vervelende keuzes, maar waarschijnlijk draait het dan toch uit op bij Zuid en Noord podium blijven, ach ja...

wellicht volgende week tijdschema puzzel tijd??? 🤔

Heel benieuwd naar tijdschema, hoop dat ze vooral in de tent toch wat kwaliteit bieden voor de verschrikking die het hoofdpodium vaak is.

Heel benieuwd naar tijdschema, hoop dat ze vooral in de tent toch wat kwaliteit bieden voor de verschrikking die het hoofdpodium vaak is.
om het hoofdpodium te ontlopen zal jij waarschijnlijk bij Stage 4 moeten zijn verwacht ik 🤔

aangezien Noord en tent sowieso gelijktijdig gaan spelen.

ik heb ook nog steeds het idee, door de minder acts tov voorgaande jaren, dat Pinkpop zelfs weer een tijdschema gaat hebben waar Stage 4 gelijktijdig speelt met Zuid/Main.

ik kan me eigenlijk lastig anders voorstellen?
Dus zoals tijdschema Pinkpop 2019, maar dan zonder Garden of Love podium.
Het nadeel is een paar Stage 4 acts minder, het voordeel is de meer overlappende keuzes, Zuid vs Stage 4 en Noord vs Tent. Maar wel heel benieuwd naar...

Users who are viewing this thread