Pinkpop 2025

ik begin wel langzaam de puzzelbehoefte te krijgen om het tijdschema!
ga er toch van uit dat Pinkpop die voor de Paasdagen bekend zal maken...

daarnaast is er nog geen campingprogramma bekendgemaakt en de plattegronden laten ook nog aan de verbeelding over, dat laatste is zeker interessant gezien de verwachte veranderingen rond Noord podium en of we munten-kassa's op de plattegronden gaan terug zien!
Vorig jaar kwamen ze op 11 april met een tijdschema, toen was het exact 70 dagen tot Pinkpop. Volgende week donderdag is het ook 70 dagen tot Pinkpop 2025. En nog in de week voor pasen. Dus volgende week tijdschema?

Vorig jaar kwamen ze op 11 april met een tijdschema, toen was het exact 70 dagen tot Pinkpop. Volgende week donderdag is het ook 70 dagen tot Pinkpop 2025. En nog in de week voor pasen. Dus volgende week tijdschema?
Pinkpop is vaak zo voorspelbaar en soms zo onvoorspelbaar, dan zou je zomaar zeggen dat je hier wel eens gelijk kan hebben 🙈

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en JohndeBever
Pinkpop is vaak zo voorspelbaar en soms zo onvoorspelbaar, dan zou je zomaar zeggen dat je hier wel eens gelijk kan hebben 🙈
Inderdaad. Enige wat we kunnen doen is maar blijven raden en hopen.

Ik had ondertussen wel al verwacht dat er een clashfinder was, iets voor jou? Ik ben er zelf aan begonnen maar ook gauw weer mee gestopt want ik kwam er niet uit op de site. En wellicht ook om soortgelijke facebook reacties te voorkomen 😝

Wat is die zaterdag toch belegen zeg. In de planner heb ik met moeite 3 acts die ik graag wil zien.
De zondag is heerlijk en vrijdag zit is een prima dag met een sterk einde.

ik begin wel langzaam de puzzelbehoefte te krijgen om het tijdschema!
ga er toch van uit dat Pinkpop die voor de Paasdagen bekend zal maken...

daarnaast is er nog geen campingprogramma bekendgemaakt en de plattegronden laten ook nog aan de verbeelding over, dat laatste is zeker interessant gezien de verwachte veranderingen rond Noord podium en of we munten-kassa's op de plattegronden gaan terug zien!
Ik zit ook echt te wachten op het tijdsschema, dan weet ik in welke bands ik mij nog meer moet verdiepen. Nu heb ik nog veel namen waar ik niet veel van weet. Het vuurtje moet nog even gaan branden.

Ik zit ook echt te wachten op het tijdsschema, dan weet ik in welke bands ik mij nog meer moet verdiepen. Nu heb ik nog veel namen waar ik niet veel van weet. Het vuurtje moet nog even gaan branden.
Zoveel namen heeft Pinkpop toch niet? Even die paar namen aanslingeren joh!

Wat is die zaterdag toch belegen zeg. In de planner heb ik met moeite 3 acts die ik graag wil zien.
De zondag is heerlijk en vrijdag zit is een prima dag met een sterk einde.
Smaken verschillen... Amyl and the Sniffers, Hardy, Mark Ambor, The Last Dinner Party. En dan nog wat ontdekken en Olivia Rodrigo nemen we er dan ook maar bij. Het enige dat ik echt wil missen is Joost. Vind ik persoonlijk verschrikkelijk. Meer dan 6 groepen of artiesten halen we meestal toch niet. Als er echt enkele uren niks naar mijn zi is, gaan we een PP biertje drinken in de bar en iets eten. Dus smaken verschillen.

op basis van de poster en vorige edities, zijn Tate McRae, Inhaler, Last Dinner Party, Mark Ambor, Korn en Girl in Red de Noord namen. Oscar, Weezer, Faithless, Joost, Dean Lewis en Biffy Clyro de mainstage namen. Fyi, maar die heb je idd Alestorm heeft zelf aangegeven mainstage te staan en Boxer Rebellion heeft zelf aangegeven op Noord te staan.

Zoveel namen heeft Pinkpop toch niet? Even die paar namen aanslingeren joh!
Ja heb wel een eerste luisterbeurt gegeven, maar moet dat nog even iets beter doen.
Heb geen spotify dus moet even iets meer moeite doen dan gemiddelde bezoeker (denk ik)

• Leuk
Waarderingen: elo

Users who are viewing this thread