Pinkpop 2025

Even gespiekt bij mijn oude uni, daar is 23-27 juni tentamenweek en 30 juni-4 juli herkansingsweek, daarna vakantie. Pinkpop is dan dus inderdaad precies het weekend voor je tentamens.
Als je op geen herkansing hebt op donderdag of vrijdag (dat weet je al weken van tevoren), dan komt Werchter juist mooi uit om te vieren dat het jaar klaar is.
Daarom dat de verkoop van Pinkpop voor artiesten zoals Olivia Rodrigo een stuk moeilijker ligt dan Werchter dat plaatsvindt na de examens of tentamens 😀

Wat ik ooit van mijn Vlaamse vrienden begrepen heb, hebben de universiteiten in België maar één toetsingsmoment aan het einde van het academische jaar. Daar ligt nogal veel druk op dan en die studenten zijn dan ook weken non-stop aan het blokken.

Ik kan het me zelf eigenlijk niet meer herinneren of Pinkpop ooit in de weg heeft gezeten van mijn tentamens.

Wat ik ooit van mijn Vlaamse vrienden begrepen heb, hebben de universiteiten in België maar één toetsingsmoment aan het einde van het academische jaar. Daar ligt nogal veel druk op dan en die studenten zijn dan ook weken non-stop aan het blokken.

Nee er zijn twee examenmomenten: januari en juni, met als herexamenmoment augustus.

Met trots presenteren we K3 op Pinkpop!
Na succesvolle uitverkochte zalen in Ahoy kan een aankondiging natuurlijk niet achterblijven.
Het belooft uiteraard een grote verrassing te worden. Een lach kunnen we daarbij niet onderdrukken! Meezingen of moshpit?
https://www.pinkpop.nl/line-up/K3/

CHYRYE7WoAE5vwr-e1459511770746.jpg

Nee er zijn twee examenmomenten: januari en juni, met als herexamenmoment augustus.
Ah dat is iets minder extreem gelukkig 😅 Ik had ieder ieder kwartaal een tentamenweek gevolgd door de herkansingsweek van het voorgaande blok.

Het schiet me nu te binnen dat een vriend en studiegenoot van me ooit op zaterdag en zondag mee is gegaan naar Pinkpop om op maandagmiddag doodleuk een tentamen te gaan maken. Ik zie 'm nog hijgend en bezweet het terrein op komen rennen om daarna op tijd te zijn voor een band 😂

Even gespiekt bij mijn oude uni, daar is 23-27 juni tentamenweek en 30 juni-4 juli herkansingsweek, daarna vakantie. Pinkpop is dan dus inderdaad precies het weekend voor je tentamens.
Als je op geen herkansing hebt op donderdag of vrijdag (dat weet je al weken van tevoren), dan komt Werchter juist mooi uit om te vieren dat het jaar klaar is.
BKS/Pinkpop lagen voor mij ook altijd vrij beroerd. DTRH alleen als je hertentamens had of scriptie aan het schrijven was

Ben ik de enige die zicht irriteerd aan de reacties op Facebook? Telkens weer iemand die zich uit over de line-up, hoe slecht die wel niet is. Ja je mag natuurlijk reageren, en onder een post waar artiesten bekend gemaakt worden snap ik het ook.
Maar kijk bijvoorbeeld naar het laatste bericht van PP. Daar wordt heel simpel in gesteld: hoe voel jij je vandaag? En toch komt daar weer een negatieve reactie onder.

Zit het bij sommige mensen dan zo diep dat de line-up (voor hun dan) slecht is? Ik zou zeggen koop een kaartje voor een festival wat je wel aanstaat en drink koffie in de ochtend ipv azijn...

Ben ik de enige die zicht irriteerd aan de reacties op Facebook? Telkens weer iemand die zich uit over de line-up, hoe slecht die wel niet is. Ja je mag natuurlijk reageren, en onder een post waar artiesten bekend gemaakt worden snap ik het ook.
Maar kijk bijvoorbeeld naar het laatste bericht van PP. Daar wordt heel simpel in gesteld: hoe voel jij je vandaag? En toch komt daar weer een negatieve reactie onder.

Zit het bij sommige mensen dan zo diep dat de line-up (voor hun dan) slecht is? Ik zou zeggen koop een kaartje voor een festival wat je wel aanstaat en drink koffie in de ochtend ipv azijn...
Dit is helaas ook wel een beetje facebook eigen. Vandaar dat ik zelf gestopt ben met facebook reacties lezen, ook onder nieuws berichten. Alleen maar negatief geklaag en gezeik.

En inderdaad op een post waar de line-up bekend in wordt gemaakt, snap ik dat je kritiek kan uiten in de reacties, maar laat het dan daarbij.

• Leuk
Waarderingen: JohndeBever

Facebook verwijderen, dit helpt.

• Leuk
Waarderingen: JohndeBever
Facebook verwijderen, dit helpt.
En mocht je dat eng vinden: Eerst de app verwijderen (en alleen nog via de browser). Na anderhalf jaar de app niet meer te hebben kwam ik er laatst achter dat ik al bijna een jaar geen gebruik meer maakte van Facebook. Account recentlijk toch maar laten verwijderen ;)

En mocht je dat eng vinden: Eerst de app verwijderen (en alleen nog via de browser). Na anderhalf jaar de app niet meer te hebben kwam ik er laatst achter dat ik al bijna een jaar geen gebruik meer maakte van Facebook. Account recentlijk toch maar laten verwijderen ;)
Krijg je wel een maand afkoelingsperiode.

Ik ben zelf een beetje ontgoocheld over enkele artiesten die er niet staan en die ik een half jaar geleden wel verwachtte of op had gehoopt. Maar ik geef geen slechte commentaar. Ik kan alle dagen 10 groepen of artiesten gaan kijken dus ik zal sowieso al moeten kiezen. Ik heb er serieus veel goesting in. En ik bestel nog een zonnetje en 25 graden dus laat de azijnpissers maar in hun zetel thuis zitten😀.

Niet alleen op FB, vind het hier ook vaak zo 😊
Het is nu eenmaal zo dat negatieve uitingen gauw gemaakt zijn..
Ook de populariteit scoort op negatieve berichten vaak goed, positieve reactie 1 a 2 likes! Negatieve reacties krijgen er veel meer, zo ook in dit forum kijk maar terug 😅

Grappig is dat zijn de zelfde mensen die meest onrealistisch namen roepen. Zelfs als de headliners bekend zijn vragen ze als nog om Linkin park, Pearl Jam enzovoort.

Grappig is dat zijn de zelfde mensen die meest onrealistisch namen roepen. Zelfs als de headliners bekend zijn vragen ze als nog om Linkin park, Pearl Jam enzovoort.
Ik heb het hier al wel is eerder gezegd, maar dat geroep na elke worp op Facebook om Pearl Jam, FF of een Metallica is wel een beetje om moe van te worden af en toe.

Users who are viewing this thread