Concertaankondigingen

Hoe komt het dat een band als The Hives plots terug een Vorst nationaal mag spelen trouwens?
Ik vroeg me net hetzelfde af toen ik de aankondiging zag. Die verkopen gemakkelijk de ab uit, maar vorst is toch een stevige stap verder. Hetzelfde gaat ook op voor godsmack volgende week, zou dat veel verkopen in vorst?

Geen verrassing, ze hadden die gewoon terug in de ab moeten zetten zoals enkele jaren geleden. Jammer voor de band
Toch wel jammerlijk nieuws dit. Ik ga dan zelf naar Oberhausen, benieuwd hoe de verkoop daar is. Avantasia was ook een groot verschil tussen NL en België. Dit soort bands komen al niet vaak meer naar Europa, en ditmaal ook met echt een leuk pakketje. Als deze tour niet goed loopt zullen ze vaker en vaker in Amerika blijven.

• Winning
Waarderingen: Loek123
Toch wel jammerlijk nieuws dit. Ik ga dan zelf naar Oberhausen, benieuwd hoe de verkoop daar is. Avantasia was ook een groot verschil tussen NL en België. Dit soort bands komen al niet vaak meer naar Europa, en ditmaal ook met echt een leuk pakketje. Als deze tour niet goed loopt zullen ze vaker en vaker in Amerika blijven.
De huidige ticket prijzen helpen niet natuurlijk... Trivium +bfmv, rise against, limp bizkit ,... Allemaal shows in grote zalen met veel lege plekken en te dure tickets. Godsmack zal wat hetzelfde worden vrees ik.

Middenplein was vrij vol, maar vrij veel lege rijen bij de zitplaatsen. Zeker vanachter bijna volledig leeg
Wel veel ambiance bij het volk dat er was.
Zet dit in vorst of lotto en was stuk beter.
Ik was er ook ergens achteraan, zitplaats. Het middenplein was wel fantastisch om te zien.
Heel vreemd om dit in het Sportpaleis mee te maken. En dan heb ik het puur qua opkomst. Niet verwonderlijk met die prijzen want dat was het echt wel niet waard. En ben ook blij dat het niet uitverkocht geraakt. Die prijzen mogen echt niet de maatstaf worden. Maar al bij al zeker goede en uitgelaten sfeer.
Fred Durst zelf vond ik nog verrassend sterk. Vocaal nog echt goed. Goede muzikanten ook. Het is natuurlijk voor mij pure nostalgie. Hoe goed was trouwens die fan die mee een nummer mocht komen meebrullen met Fred.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread