Rock Werchter 2025

Nog niet helemaal klaar met alles beluisteren maar dit wordt hem voorlopig:

Donderdag: Glintsal - Grade 2 - Mother Mother - Amyl - Lambrini - De La Soul - English Teacher - Fontaines - London Grammer (proberen) - Iggy Pop - Linkin Park

Vrijdag: Scratch - Three Sacred Souls - Backseat Lovers - Bad Nerves - Weezer - Girl in Red - Simple Minds - Underworld - Green Day

Zaterdag: Jacotene/Matt Hansen/almost monday - ??? - Blanco White - Goldband (krijg vriendin niet mee naar Amenra denk ik) - Peter Cat Recording - Beth Gibbons - Raye - Kings of Leon - Sam Fender

Zondag: Remy Bond - Shaboozey/David Kushner - Wunderhorse - Pommelien/Finneas - Foster - Goose - Soulwax - Noah/Rufus - Olivia - 2manydjs

Grote vraag wordt of ik na Pumped up Kicks nog in de Barn beland! 😅

Mocht iemand nog tips hebben, altijd welkom!

Laatst bewerkt:
Linkin park speelt ook anderhalf uur op hellfest dus dat zal gewoon hun standaard tijd worden en verwacht eigenlijk dat het veel op nieuwe materiaal gefocust zal zijn.

Ene kant baal ik daar wel van heb linkin park nog nooit gezien en had echt zin in een langere set met een goeie mix van nieuw en oud zoals de 2uur set die ze deden maar het is wel logisch en vind hun nieuwe album wel goed dus waarschijnlijk als ik op de weide sta zal ik dol blij zijn dat ik hun eindelijk zie

Wel echt zonde dat je het beste nummer (One Day Like This) moet missen bij Elbow om bij de start van KOL te zijn...
Ja, dat is echt balen. En ik wel zeker op een deftige plek bij KoL staan.

De clashes Editors - Liam Gallagher en Snow Patrol - Sum 41 waren wel groter dus ik kan een beetje relativeren. Maar toch...

de clashes voor mij op dit moment waarin ik nog twijfel
en dan is vooral zaterdag een pijnlijke zaak.

Grade 2 - julia wolf
amyl & Sigird (beide maar een stuk)
weezer & celeste
underworld & Fat Dog
faye webster & peter cat recording
gurriers vs hermanos gutierrez vs raye vs elbow
en alie x & foster the people

Kan niet iemand de organisatie gewoon ff vragen wat dit is. Zie helaas geen contact button op de app, maar dat zegt niks. Ik word te oud voor de hedendaagse designs.

Ook opvallend voor mij: normaal ben ik elke dag om iets voor één op de festivalwei te vinden. Nu lijkt dat geen enkele dag zo te moeten zijn. Donderdag móet ik er pas zijn bij Grade 2, vrijdag bij The Scratch, zaterdag bij Bright Eyes en zondag zelfs pas bij Wunderhorse.

Users who are viewing this thread