Rock Werchter 2027

Als Charli beschikbaar is de hele zomer verwacht ik haar toch eerder op Pukkelpop. Pal in de doelgroep en gaat daar ook beter werken.
Angele als sub zou ook top zijn. Anders combo Angele en Pommelien om beide landshelften te verenigen? ;-)
Charli zou volgens de geruchten enkel de juni/juli festivals doen dus is geen optie voor PKP.

Combo'tje Lorde-Charli, Herman? 🙏

• Pray
Waarderingen: swissepfan
of combi Fred x Charli? Wel beide sowieso giga duur vrees ik. Fred zou sinds jaar na de Barn 1,5 miljoen verwachten heb ik via via gehoord. IJzer smeden als het heet is zeker

Nog niet genoemd maar ik denk dat Tame Impala ook wel een goeie kanshebber is. Tour eindigt eind oktober dus rondje festivals in 2027 lijkt wel aannemelijk.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Muse is een binnenkopper. Ook al is er totaal geen sprake van een nieuwe Parklife. Daar kunnen ze ook perfect (Blink 182 ook).
ik denk dat park life enkel in het leven geroepen is omdat linkin park beschikbaar was maar niet op werchter en graspop kon. ik denk dat park life maar derde in dat lijstje komt. Volgens mij moet er dus al veel gebeuren vooraleer dit opnieuw gaat gebeuren.

The Strokes - Tame Impala
Charli XCX - Sam Fender
Nothing but Thieves - Muse
Blink-182 - Bring me the horizon

• Leuk
Waarderingen: JP5
De hype rond Fred is idd nog behoorlijk aan. Misschien wel groter dan ooit aan die USB002 shows te zien? Hij moet het nu immers op eigen kracht doen, zonder hulp van de post-corona-knaldrang. Die tour was echt een ding volgens mij.

Random wishes die me te binnen schieten: de dames Oklou, Billie, Charli, Lola Young. Lana del Rey zou ik ook graag zien maar ik word nou ook weer niet zo blij van al die fans die de sfeer in de voorvakken de hele dag omlaag trekken. Geldt ook voor Billie en Charli natuurlijk maar aan de andere kant: veel grote bands brengen dit ook wel met zich mee.

Verder graag iets uit rijtje Kiwanuka (is die alweer hersteld??), Pulp, Tame Impala, Justice, Stromae. En Tomora in een tent, graag.

Ik zou ook graag een grote hip hop-naam zien komen. Tyler, The Creator schiet dan te binnen maar die pak ik met m’n dochter al mee op PKP. Voor de rest zou ik het ook niet echt weten. Kendrick komt toch niet. Anders had ik hierboven Oasis of Radiohead ook wel kunnen noemen. Simz en Doechii dan maar. Beiden.

RAYE was mijn show van vorig jaar maar ik heb sinds de Ziggo beetje last van overkill. Die mag nog een jaartje wegblijven. Mooie co-headliner voor ‘28, als ze een nieuw album op zak heeft.

Barnhead wildcard: Pet Shop Boys. Dat zou me wat worden. Dan maakt de rest ook eigenlijk allemaal niet meer uit 😬

Zin in de aankondigingen!! 🙏

Users who are viewing this thread