FR Hellfest 2026

  • Onderwerp starter Onderwerp starter imac
  • Startdatum Startdatum
I don't think it will be at the bottom of the poster. They are creating entirely new stages and each will need a decent headliner. We may see more opening of the styles in the mainstages as heavier groups will likely push to the new stages.
Tuurlijk wel. In 2027 heb je dan 30 (!) headliners nodig.
Ik zie ze wel een blik Franse bands opentrekken en misschien zelfs tribute bands.
 
Ik zie Hellfest idd geen tribute bands boeken om de plaatsen op te vullen.

Het wordt gewoon een kneitergoede line up waar je maar 20% van de bands kan zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje
Tuurlijk wel. In 2027 heb je dan 30 (!) headliners nodig.
Ik zie ze wel een blik Franse bands opentrekken en misschien zelfs tribute bands.
Is dan vermoedelijk een beetje net als op Glastonbury. De headliner van de Stage. Dat is niet perse dan een headlinerheadliner qua band.
 
10 podia, dan ga je als Hellfest zijnde toch écht wel nóg breder programmeren. Dat deden ze nu wel al, maar dan ga je toch echt alle kanten opspringen.
 

Users who are viewing this thread