Pinkpop 2026

Bijna weer thuis! Heerlijk genoten van mijn 12e keer Pinkpop! Terrein was een verademing waardoor de doorstroom ook zonder problemen verliep!
Helaas door de hitte niet alles kunnen zien welke ik wilde zien maar de must sees wel gelukkig!

Mijn top 3:
1. The Cure; Band in topvorm die kunnen nog wel een tijdje vooruit!
2. Fatdog; op aanraden van een metal vriend van mij en geen seconde spijt gehad! Wat een feest was dit!!
3. The Hounted Youth; Die moet ik vaker gaan zien! Wat een live band!!

Eervolle vermeldingen: Wodan Boys, Ecca Vandal, Daði Freyr en Tom Morello
 
Best veel gezien via de stream dit weekend, toch een klein beetje FOMO. Alles wat ik hoor en heb gelezen is dat het ondanks de warmte een prachtige, goed geregelde editie was. Gun het de organisatie van harte. Graag keer ik nog eens terug, wie weet in 2027.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en Timmetje
Denk idd te groot voor Jera

Pinkpop heeft af en toe zo'n noord afsluiter er tussen zitten waarvan we zeggen 'oh wauw netjes geboekt, die zijn verder overal headliner'

Ik gok dat blink 182 die band gaat zijn voor pinkpop in 2027
Inderdaad een beetje als Limp Bizkit, Korn en Sam Smith de laatste jaren. Misschien een goede combi met Bring Me The Horizon?
 
Denk idd te groot voor Jera

Pinkpop heeft af en toe zo'n noord afsluiter er tussen zitten waarvan we zeggen 'oh wauw netjes geboekt, die zijn verder overal headliner'

Ik gok dat blink 182 die band gaat zijn voor pinkpop in 2027
Zo "klein" schat ik ze nou weer niet in. Volgens mij heeft Blink 182 nog nooit op Pinkpop gestaan. Dus je kunt ze prima als "exclusieve" headliner neerzetten. Wellicht als combi met Nothing But Thieves? Een uitverkopen gaan ze nooit doen. Er wordt hier al terecht gezegd dat zelfs de Foo's en The Cure dat niet lukt
 
Maar Blink is echt wel té klein, ondanks dat ze er niet eerder stonden. Noordheadliner is een good shout denk ik. En anders een Ziggo.
 
Zo "klein" schat ik ze nou weer niet in. Volgens mij heeft Blink 182 nog nooit op Pinkpop gestaan. Dus je kunt ze prima als "exclusieve" headliner neerzetten. Wellicht als combi met Nothing But Thieves? Een uitverkopen gaan ze nooit doen. Er wordt hier al terecht gezegd dat zelfs de Foo's en The Cure dat niet lukt
Vooral heel groot voor een bepaalde doelgroep en in een bepaald genre inderdaad, maar als het gaat om ticketverkoop verwacht ik inderdaad niet dat het storm zal lopen op Pinkpop.
 
Maar Blink is echt wel té klein, ondanks dat ze er niet eerder stonden. Noordheadliner is een good shout denk ik. En anders een Ziggo.
Beetje realistisch denkend is Ziggo het meest logisch ja, jammer want het is echt zo'n band die ik graag wil zien maar niet snel voor naar Amsterdam zou reizen. Perfecte festivalband
 
Beetje realistisch denkend is Ziggo het meest logisch ja, jammer want het is echt zo'n band die ik graag wil zien maar niet snel voor naar Amsterdam zou reizen. Perfecte festivalband
Lijkt het met die aangekondigde shows niet dat de meeste zaalshows dit wel zullen zijn? Verwacht eigenlijk voornamelijk nog festivalshows.
 
Maar Blink is echt wel té klein, ondanks dat ze er niet eerder stonden. Noordheadliner is een good shout denk ik. En anders een Ziggo.
Ik zie het wel gebeuren als headliner hoor.
Bij Werchter zullen ze zo'n plek ook wel 'eisen'

Te licht i.m.o. ook. Maar ze zijn niet kleiner dan bv een The XX
Met een goede combi is daar een mooie dag van te maken. Vond het de vorige keer op Werchter bijzonder weinig aan, mooi voor een uur of 18:00. Maar deze bands zijn allemaal aan een opleving bezig
 

Users who are viewing this thread