Pinkpop 2026

1. TwentyOnePilots
2. The Cure
3. Electric callboy

Misschien ook nog leuk als iedereen 1 ding vermeld wat dit jaar aanzienlijk verbeterd is op pinkpop en 1 ding waar ze aan mogen werken nog

Goed punt: de nieuwe route naar t stukje van de karaokebar

Verbeterpunt: lelijke overkappingen voor stage 4

de schaduwplekken, rustplekken en randzaken zijn wel verbeterd
minpunt is nog steeds de prijs van de tickets en de programmering ( maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak)

Van mij mogen er nog steeds meer schaduwplekken komen :) maar dit was dan ook een hopelijk uitzonderlijke hete editie
Maar wat een superleuke editie alsnog!!! Top 3 zo snel al bedenken hmmm.

1. The pretty reckless (mede omdat ik Taylor Momsen aan heb mogen raken)
2. Electric Callboy (tijdens inluisteren al steeds meer gaan waarderen, ik hou er van)
3. Vind ik echt lastig!! Halsey was echt top. Maar Zara Larsson ook. Maar Dadi Freyr was ook heerlijk.. of dan toch Foo Fighters.. nee wacht yungblud hoort ook nog in mijn top 3....

1. Zara Larsson
2. Halsey
3. Jade, Lauren Spencer Smith, Yungblud, Alessi Rose, TOP, Teddy Swims, Max mcnown (nr 3 is eigenlijk gewoon niet te doen.. mijn eerste keer een heel weekend, ontzettend genoten! Ik hoop jullie ook ;)

Zijn er al cijfers door de organisatie bekendgemaakt van aantal bezoekers per dag. Met zo'n line-up zou dat vlot boven 50.000 per dag moeten liggen. Wat was de drukste dag?

Zo leek het indd wel ja, toen wij in het voorvak stonden en af en toe met een schuin oog naar het scherm keken, als of het naast de headliners de drukst bezochte artiest was.

Ik begreep van een paar meiden die ik tegen kwam dat zijn show in Nederland van zijn tour gecancelled was? Dus wellicht dat dat mee speelt

Users who are viewing this thread