Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
FF zit er af en toe behoorlijk naast op de stream, of ligt dat aan mij? Ik ben wel jaren fan geweest dus het blijft voor mij ook gewoon genieten want jeugdsentiment, maar het is zeker niet wat het ooit geweest is.
Kun jij niet gewoon lekker ergens anders gaan trollen de hele tijd, wat ben jij een bak negatief zeg. Iedereen overal op wijzen, maar zelf de hele tijd uitdagen en stoken
Nieuwe drummer vertelde onlangs in een interview dat Foo Fighters de enige band was waar hij in speelt die geen clicktrack gebruikt.
Het heeft ook wel wat, muziek is iets minder strak maar met goeie muzikanten lijkt het soms ook wel meer te gaan leven daardoor.
Kun jij niet gewoon lekker ergens anders gaan trollen de hele tijd, wat ben jij een bak negatief zeg. Iedereen overal op wijzen, maar zelf de hele tijd uitdagen en stoken
Dave Grohl schreeuwt, de paus is katholiek. Er zit inderdaad wat sleet op maar lekker man die rechttoe rechtaan show! En mijn hemel die nieuwe drummer. Wat een beest.
Weet niet welk nr er net gespeeld werd, maar ben in slaap gevallen tijdens de stream, schrok net wakker
Doe mn best maar vind dit by far de minste headliner van het weekend, jammer!!. T is of saai of schreeuwerig, denk dat yungblud t beter had kunnen afsluiten. Of zelfs DIRECT.
Ik vond die een-na-laatste plaat best verfrissend tussendoor (the Teacher? Verstond ik dat goed?). Geen continue geschreeuw, maar meer zang en rustigere gitaarsolo’s.
Ik vond die een-na-laatste plaat best verfrissend tussendoor (the Teacher? Verstond ik dat goed?). Geen continue geschreeuw, maar meer zang en rustigere gitaarsolo’s.