Pinkpop 2026

Ik heb wel een zwak voor di-rect, was waarschijnlijk wel naar Fat Dog gegaan, omdat ik Di-rect al heel vaak live heb gezien, maar vind ze live toch wel weer sterk.
Eens. Di-Rect is gewoon een prima band. Ook al is het niet helemaal mijn ding kwa stijl, maar het is absoluut geen bagger wat ze ter gehoren brengen.

Di-rect komt niet over yungblud heen, die hadden idd beter van posities kunnen wisselen.
Yungblud was een lekkere opwarmer voor de foo’s
Ik weet niet wat een hogere spot is om eerlijk te zijn. Main sub, of afsluiter van de minder grotere stage. Ik denk dat de internationelere artiesten dan toch liever gewoon op de main staan hoor. (is dubbele capaciteit ook).

Maar Di-Rect faalt niet in ieder geval, lijkt goed ontvangen te worden. Nu benieuwd naar de Foo's.

Ken de foos niet goed, en ben op de stream al afgehaakt voor nu. Moet hij zich nog bewijzen met het schreeuwen of hoort t erbij?

Los van t geschreeuw, best prima muziek hoor.

Dat geschreeuw hoort er helaas tegenwoordig bij. Ik kan er tegenwoordig ook niet meer zo tegen en haak dan ook snel af, helaas. Want ze hebben wel kneiters van hits.

Tsja Grohl is gewoon op leeftijd, geen schande hoor. 2011 blijft een van mijn favo sets ooit. Maar het is nu nog meer een dadrocker geworden. Een soort Jack Black 2.0

Users who are viewing this thread