Pinkpop 2026

Zuur? Het is hier wel snel bij elk puntje kritiek meteen op de teentjes getrapt..
Het mag toch dat dat soort acts je niet aantrekken tot een bepaald festival.
New Wave op LL vind ik persoonlijk ook niks, maar staat vast wel wat leuks tegenover.

White Lies vind ik qua muziek echt geweldig, hebben mij live alleen nog nooit overtuigd,en het klikt nu ook vrij matig.
Zolang we maar free Palestina roepen dan is een ieder positief.. maar als het Nederlands (Limburgs is) branden we het af

• Thinking
  • Haha
Waarderingen: Timmetje en Davidd
Zo’n act als de Hoogmis bevestigt voor mij weer waarom Pinkpop een lokaal festival is en geen Rock Werchter. Toch wel redelijke vorm van zelfsabotage als je nog een keertje wilt uitverkopen.
Stonden toch echt meer mensen te kijken dan menig ander artiest vandaag. 1 grote massa die compleet uit zijn dak ging. Dingen roepen als zelfsabotage slaat dus echt nergens op.

Zolang we maar free Palestina roepen dan is een ieder positief.. maar als het Nederlands (Limburgs is) branden we het af
Wat een onzin haha, ik ben zelf helemaal niet iemand die continue free palistina roept, ik vind alleen kritiek op bands die politieke boodschappen uitdragen (ongeacht welke boodschap) vrij kansloos en een gebrek een muziek kennis, aangezien het al gebeurt sinds er bands zijn.

En Rowwen Heze was prima, daarnaast ook nog genoeg goede Nederlandse muziek op deze wereld. Ik zie alleen liever iets anders op die plek. Ik snap zeker dat het voor Limburgers geweldig was.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
zo, opgelost

Mag ik iedereen deze podcast aanraden? En dan vooral de 'intellectuelen' die hun identiteit ontlenen aan hun sublieme en verfijnde muziekkeuze? Doe wat je leuk vindt, koop een kaartje voor Rieu, hazes, the sex pistols of corry konings for all I care, maar stop met jenken op muziek die je niet aanstaat. Als pp jouw ding niet meer is, prima. Koop een ander kaartje om je eigen status te bevestigen. Pp dood? Ok, doe ik '27 wat anders. Evolutie mensen, so goes die dingen.

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Hoe lang van tevoren stond je er? Ik ging voorvak in tijdens Royel Otis en geprobeerd naar voren te komen maar lukte niet
Wij stonden vooraan, toen de poortjes dicht gingen aan het einde van Royel Otis. Even moeten wachten, dat het meeste het voorvak uit is gelopen. En konden gelijk daarna naar binnen. Wel jammer dat het niet helemaal wordt leeg geveegd.

Wij stonden vooraan, toen de poortjes dicht gingen aan het einde van Royel Otis. Even moeten wachten, dat het meeste het voorvak uit is gelopen. En konden gelijk daarna naar binnen. Wel jammer dat het niet helemaal wordt leeg geveegd.
Oh bijzonder, sta je in linkervak dan? Ik zit rechts en de meesten bleven staan vooraan, minstens 3 rijen dik

ik weet dat t belachelijk is , maar t heeft ook te maken met t uiterlijk van de zangeres.
ik vond dat "schattige "uiterlijk heel leuk, en dat stoere uiterlijk staat me tegen.
ik weet dat t een belachelijk argument is,maar ik kan er ook niets aan doen:confused:

ik weet dat t belachelijk is , maar t heeft ook te maken met t uiterlijk van de zangeres.
ik vond dat "schattige "uiterlijk heel leuk, en dat stoere uiterlijk staat me tegen.
ik weet dat t een belachelijk argument is,maar ik kan er ook niets aan doen:confused:

(Alice Cooper op Graspop mocht dat je meer liggen)

(Edit: of ben je vandaag op het terrein?)

Ik had gehoopt dat Fat Dog op de stream zou komen, jammer dat Di-Rect het wordt. Ik snap het hoor, je bedient een groter publiek. Maar Di-Rect is ook al zo vaak op televisie geweest en Fat Dog op de stream komt vet over met hun energie.

Sidenote: Yungblud geeft alles, knettergoeie band, maar zijn screams en enorm gespring voorkomen vaak dat ie zuiver zingt en regelmatig zonder ademsteun zit, best jammer want de muziek is goed!

ik vond wet leg 3 jaar geleden echt enorm leuk en nu vind ik er niets meer aan, heel vreemd.
Maar dat is en blijft Pinkpop. Die band was hot en happening een paar jaar geleden en toen stonden ze overal. Nu een beetje mosterd na de maaltijd.

Net als Editors voor de 7e keer boeken. Absoluut geen slechte band maar dat kent iedereen nu toch wel.

Users who are viewing this thread