Pinkpop 2026

Zuur? Het is hier wel snel bij elk puntje kritiek meteen op de teentjes getrapt..
Het mag toch dat dat soort acts je niet aantrekken tot een bepaald festival.
New Wave op LL vind ik persoonlijk ook niks, maar staat vast wel wat leuks tegenover.

White Lies vind ik qua muziek echt geweldig, hebben mij live alleen nog nooit overtuigd,en het klikt nu ook vrij matig.

Zo’n act als de Hoogmis bevestigt voor mij weer waarom Pinkpop een lokaal festival is en geen Rock Werchter. Toch wel redelijke vorm van zelfsabotage als je nog een keertje wilt uitverkopen.

• Verdrietig
Waarderingen: luluasas
In het kader van 5x11 jaar Pinkpop helemaal prima om zo'n viering van Limburgse muziek een moment te geven. Mensen die hier van gruwelen hadden nog 2 tot 3 andere opties tijdens dat tijdslot. De volgende is pas weer over 11 jaar 🥳.

• Leuk
Waarderingen: Cootje
Ik krijg toch wel echt een beetje sterrenNL, 538 koningsdag vibes tot nu toe met de livestream. Dit soort acts (net zoals Suzan & Freek, Roxy Dekker, Bente en di-rect op hoge spots) zijn voor mij eerder afstoot mechanismes dan aantrekkingskrachten voor het festival.

Gelukkig weet ik dat er wel genoeg anders te beleven is.
Ik snap je, want die artiesten zijn ook niet mijn ding. Maar als ik kijk wat de alternatieven op andere podia waren, dan had Pinkpop bijna altijd wel iets anders leuks. Tijdens Suzan en Freek kon je naar Jehnny Beth. Tijdens Roxy Dekker had je een half uurtje later the Beaches. Bente kon je vrij snel door naar Dogstar. En tijdens Di-rect is Fat Dog op het andere podium. Het kan niet van 's ochtends vroeg tot de laatste minuut jouw ding zijn, maar er waren/zijn alternatieven.

Aggregaat van de 2 barren tussen stage 4 en tent oververhit en betaalsysteem uitgevallen. Dat werkt ook niet mee.... Begint weer amateuristisch te worden
Wat een gezever.. overal waar hitte is en waar dit soort dingen staan kan er altijd iets gebeuren, dat is onmacht, heeft niks met amateurisme te maken

• Leuk
Waarderingen: MarkvD
Wat een gezever.. overal waar hitte is en waar dit soort dingen staan kan er altijd iets gebeuren, dat is onmacht, heeft niks met amateurisme te maken
Heb soms echt het gevoel dat mensen willen zeiken om het zeiken.. Roxy Dekker speelt met een band mee en het is kut, 21 Pilots speelt met een band mee maar het is helemaal geweldig..

Iemand vind een jurk van een mevrouw lelijk, ach laten we over die opmerking gaan zeiken!

Mensen geniet van de dingen die er zijn, er zijn altijd ergere dingen in het leven.

Leef en laat leven! ❤️

Op de stream? Jij had toch weekendtickets gewonnen? Of sla je een dag over? Hopelijk is alles oké! :)
ben alleen vrijdag en zaterdag gegaan:) moet zeggen, stukje the cure gekeken en trok me best wel aan, misschien vaker gaan luisteren want heb eigenlijk niks met die muziek.

vandaag stond sowieso niet in de planning, had evt yungblud willen zien maar t is goed voor dit weekend geweest. heb verder ook niks met de foos oid.
vrijdag was sow het beste, maar dat komt ook door mn favo band die k iets teveel gepromoot heb hier afgelopen tijd haha!

Nog even vast een algemene review van dit weekendje pinkpop
heb genoten, vond de indeling en aankleding een stuk beter dan vorig jaar. Lineup kan je over twisten maar vind zoals hierboven gezegd dat je wel steeds 2 smaakjes hebt. Vond je roxy dekker niks (heeft ook weinig op pinkpop te zoeken imo, maar goed er is een doelgroep voor), kan je vast goed plekje voor electric callboy pakken. Vind je suzan en freek niks, staat er in de tent wel wat. het is uiteindelijk pinkPOP en geen pinkrock, dus zulke acts kan je imo gewoon verantwoorden

dat hoekje met die karaokebar en lidl tent etc is leuk aangekleed, is wel beetje t verdomhoekje/afgelegen. daar zou ik evt nog wel wat aan doen
wijnrestaurant en rozerie goede toevoegingen

lineup qua headliners is beter gegaan dan vorige jaren. Je hebt een jonge headliner (TOP), oude headliner (CURE) en beetje tussenin (FOOS). voor ieder wat wils

T geluid mogen ze soms wel wat harder zetten, met name op de south stage. die 4 line arrays in het veld houden zo, op afstandje kan je eindelijk ook normaal een show volgen.

Voor wie nog is of gaat, have fun vanavond!
Volgend jaar weer hopelijk:)

Poh die Jade, ik had er nooit van gehoord en nu begrijp ik ook waarom 🫣, gelukkig gaan tom morello, yungblud en FF dat nog goed maken vandaag

Poh die Jade, ik had er nooit van gehoord en nu begrijp ik ook waarom 🫣, gelukkig gaan tom morello, yungblud en FF dat nog goed maken vandaag
Niet goed nee? Maakte een goede plaat vorig jaar en kijk op zich wel uit naar die show op RW.

Users who are viewing this thread