Best veel gezien via de stream dit weekend, toch een klein beetje FOMO. Alles wat ik hoor en heb gelezen is dat het ondanks de warmte een prachtige, goed geregelde editie was. Gun het de organisatie van harte. Graag keer ik nog eens terug, wie weet in 2027.