Pinkpop 2014

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Ik reken maar niet op de Stones omdat ze dan aan 2 headliners al 3.2 miljoen kwijt zijn terwijl hun budget 4 miljoen is (plus wat ze vorig jaar hebben bespaard met goedkopere headliners). Dan zouden ze rond de 1 miljoen hebben voor de 3de headliner (arctic monkeys) en de rest van het programma. Dat is echt veel en veel te weinig.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
misschien toch nog Paul McCartney? Smeets heeft wel gezegt dat die dan op PP 2014 zou staan misschien. Kan wel, aangezien McCartney heeft aangegeven te gaan touren deze komende zomer in europa.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik sluit het niet uit, maar ook daar hoor je erg weinig van. Zou ik persoonlijk toch een stuk minder interessant vinden dan the Rolling Stones.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik sluit het niet uit, maar ook daar hoor je erg weinig van. Zou ik persoonlijk toch een stuk minder interessant vinden dan the Rolling Stones.

Die speelt tenminste nog erg sterk, als ik dingen van The Rolling Stones anno 2012/2013 check klinkt dat niet meer alsof ze er zin in hebben. Paul McCartney zou ik wel een mooie naam vinden, en ik heb al eerder gezegd dat ik die best zie komen. The Rolling Stones verwacht ik eerder in de ArenA, Gelredome of Goffertpark.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.556
6.759
Nou, sorry hoor, maar momenteel vind ik alles interessanter dan Arctic Monkeys of Arcade Fire. Helemaal als Pearl Jam echt niet komt...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Paul McCartney zou wel tof zijn, maar ik hoop op AM + AF (zou helemaal blij verrast zijn als Jan Smeets Muse weet binnen te halen :))
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.556
6.759
Open'er Festival Polen komt met de eerste naam... The Black Keys!!!!
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Hele mooie naam maar is dat niet net zo, n verhaal als arcade fire zitten die niet op het randje van wel of niet pinkpop headlinen
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Ik vind Black Keys voor Pinkpop ook al een prima headliner hoor, van hetzelfde niveau als Killers. Dan heb je nog steeds een beter jaar als vorig jaar. Tuurlijk is het dan niet uitverkocht, maar ze zijn wel populair onder zowel ouder publiek als jong publiek. Al zullen ze wel niet komen en als ze komen toch echt een subliner (wat voor Pinkop ideaal is in combinatie met AM)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.556
6.759
Black Keys zou echt super zijn voor Pinkpop imo. Maar dat zet vraagtekens bij overlapet werchter. Wat zijn daar zo de heads, ik ben niet zo bezig met daar zo. (Metallica, Arctic Monkeys, Placebo en Black Keys?)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Black Keys zou echt super zijn voor Pinkpop imo. Maar dat zet vraagtekens bij overlapet werchter. Wat zijn daar zo de heads, ik ben niet zo bezig met daar zo. (Metallica, Arctic Monkeys, Placebo en Black Keys?)

Muse en Pearl Jam zijn daar de grootste geruchten voor die posities.

Black Keys, QOTSA, Placebo zijn kanshebbers als subheadliner.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.556
6.759
thnx, dan zet ik hier ook in op Placebo en Black Keys als sub. Lijkt me oké voor Pinkpop. Denk dat ze op Pinkpop in staat zijn Black Keys op 3fm-stage te zetten...
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Placebo en Black Keys als subs waar vorig jaar The Script, 30 Seconds To Mars en Ben Howard stonden? Zie Jan er wel voor aan om bands als Bastille, Imagine Dragons als subs neer te zetten. Maargoed, wishful thinking en ik hoop helemaal met je mee!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.556
6.759
Nova Rock Oostenrijk bevestigd (week na Pinkpop): "
Wie schmeckt euch das? Brandneu für das NOVA ROCK Festival 2014 bestätigt sind: Iron Maiden, Avenged Sevenfold, Soundgarden, Rob Zombie, In Flames(Official), Megadeth, The Offspring "play the full SMASH Album", Dropkick Murphys, Steel Panther, BRING ME THE HORIZON, Phil Anselmo & THE ILLEGALS, Trivium, Arch Enemy, Buckcherry, Epica, Battlecross, Miss May I und Huntress! Schnell Tickets sichern – hell yeah"1"
Daar zit wel wat in toch?
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ik denk niet dat Iron Maiden op Pinkpop komt, 2 hardrock/metal headliners is beetje teveel voor een pop/rock festival. Een metal subheadliner zie ik nog wel komen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.556
6.759
Ik denk niet dat Iron Maiden op Pinkpop komt, 2 hardrock/metal headliners is beetje teveel voor een pop/rock festival. Een metal subheadliner zie ik nog wel komen.
Nou 2008 met Metallica, Foo Fighters en Rage Against the Machine was ook niet geheel pop/rock, ik denk dat ze dan "metal" in het vakje "rock" wegschalen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik ben niet van de metal maar Metallica vind ik wel tof. Iron Maiden lijkt me ook wel tof, dus ik denk dat wel meer mensen deze twee bands kunnen waarderen. Maar ik denk niet dat het gaat gebeuren. Als AM en AF headliner worden heb je wel meer geld over om subs als The Black Keys en Placebo neer te zetten. Terwijl als je met The Rolling Stones komt dat me vrij onmogelijk lijkt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken