Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Amerikaanse rapper Fatman Scoop is overleden op 53-jarige leeftijd. Dat melden verschillende buitenlandse media. Vrijdag werd de rapper tijdens zijn concert in Conneticut naar het ziekenhuis gebracht, nadat hij ineenstortte op het podium. De doodsoorzaak is nog niet bekend
De Braziliaanse zanger Sérgio Mendes is op 83-jarige leeftijd overleden in zijn woonplaats Los Angeles. De bossanovamuzikant werd beroemd door zijn hit Mas Que Nada.
Basgitarist Herbie Flowers (86) is donderdag overleden. Het bekenste is hij van de hit "Walk on the wild side" van Lou Reed uit 1972. In 1969 richtte hij Blue Mink op en vanaf 1977 zat Herbie Flowers in de Britse rockband T. Rex. Verder was hij ook op albums van David Bowie, George Harrison en Elton John te horen en werkte hij samen met sterren als Ringo Starr en Cat Stevens.
Erg sneu, in zijn 1D tijd was mijn zusje verschrikkelijk groot fan, als oudere broer van een jaar of 15 was het dan gebruikelijk om het te "haten". Mijn zusje net even een dikke knuffel gegeven, gewoon een icoon uit haar jeugd die op zo'n jonge leeftijd overlijdt, RIP
Vreselijk, niet om daar gelijk de reden neer te leggen. Maar dat is wel waarom ik nooit happig ben op jonge sterren, of dat nu in een TV serie is of in de muziek wereld is. Het is vaak niet gezond voor de mentale gesteldheid.