Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De 90's waren mijn tienerjaren, dus toen zat ik wellicht nog niet zo in de indie-bands als daarna, maar ik had in ieder geval nog nooit van ze gehoord.
Ge ziet duidelijk wel wat een opmars garage, hardgroove/Hardhouse en trance gemaakt hebben veel DJ'S die dat draaien dit jaar hoort mij niet klagen natuurlijk zelf grote fan van maar qua techno namen wel een pak minder tegenover daarvoor
Heb dit jaar ween een geautomatiseerde playlist gemaakt die automatisch de top 5 nummers van elke artiest toevoegt. Wanneer de line-up geüpdate wordt, wordt de playlist gelijk bijgewerkt.
Dus mochten mensen vast in de stemming willen komen;
Heb dit jaar ween een geautomatiseerde playlist gemaakt die automatisch de top 5 nummers van elke artiest toevoegt. Wanneer de line-up geüpdate wordt, wordt de playlist gelijk bijgewerkt.
Dus mochten mensen vast in de stemming willen komen;
btw ik zie in de clashfinder ise in de backyard? Waar normaal gezien clowncore thuishoort enz... Ik denk dat er in de backyard een deel aanpassingen mogen gebeuren. Laat i prevail afsluiten. August burns red ook voorlopig afsluiten. Weet niet of zij de headliner gaan zijn.
Ise backyard? Laat de moshpit maar komen haha. Wss mijn 5de keer dat ik ze ga zien in anderhalf jaar tijd. Mss wel de beste naam van de lineup.
Zo, eindelijk eens de tijd om in de nieuwe namen te kijken. Je gaat me toch niet vertellen dat dit gaat betekenen dat ik Maruja waarschijnlijk weer ga mislopen. Klotezooi. Wel echt heel vet dat Clown Core en Karate naar Pukkelpop komen! En vooruit, La Lom ook wel. Verder kan ik niet heel veel met deze namen, maar dat wist ik van tevoren ook wel
Mogwai
High Vis
Karate
Bartees Strange
Ise
Been Stellar
Backyard
I Prevail
The Linda Lindas
Clown Core
Lift
The Dare
Chloe Slater
Nieve Ella
BBY
So Good
En Balu Brigada op de Main. Ze ondersteunen op dit moment Twenty One Pilots op tour, dus zullen tegen die tijd gewend zijn aan de grote podia. Waarschijnlijk niet voor Michael Kiwanuka, maar misschien heeft hij om een vroege timeslot gevraagd, net als Fontaines vorig jaar.
Mogwai
High Vis
Karate
Bartees Strange
Ise
Been Stellar
Backyard
I Prevail
The Linda Lindas
Clown Core
Lift
The Dare
Chloe Slater
Nieve Ella
BBY
So Good
En Balu Brigada op de Main. Ze ondersteunen op dit moment Twenty One Pilots op tour, dus zullen tegen die tijd gewend zijn aan de grote podia. Waarschijnlijk niet voor Michael Kiwanuka, maar misschien heeft hij om een vroege timeslot gevraagd, net als Fontaines vorig jaar.
Mwa, Spotify-luisteraars zeggen ook niet alles. Als we enkel daar naar zouden kijken dan was Isabel LaRosa bijna headliner geweest. Zet Balu Brigada maar gewoon op een vroege Marquee-spot of ergens in de Club.