Pukkelpop 2025

Kan iemand toelichten wat Karate zo een benoemenswaardige toevoeging maakt? De spotify streams maken mij niet veel wijzer...

Namen uit de nieuwe drop die ik graag wil zien: High Hi, Isabel Larosa, Jade, USED, DJVTW, ISE, Nieve Ella, Chloe Slater, Elderbrook, SOFIA ISELLA, Zinadelphia, Luvcat, Good Kid
Wat mij betreft: vrijdag (teveel dat ik al wil zien) > zaterdag > zondag (minste mijn smaak)

Prima drop
ken een heleboel nog niet, wordt nog flink inluisteren.
blijf hopen dat michael kiwanuka de marquee mag headlinen, kan geweldig worden dan
podium indeling mag van mij snel volgen!!
een set op de main van MK valt gewoon in het water, zijn set komt voor 300% tot zijn recht in een tent.
Laat ons hopen dat hij inderdaad in de Marquee staat.

Kan iemand toelichten wat Karate zo een benoemenswaardige toevoeging maakt? De spotify streams maken mij niet veel wijzer...
Karate is toch één van de belangrijkste indie-bands uit de jaren '90?

Tijdens mijn studentenjaren heb ik hun eerste 3 albums grijsgedraaid (Karate, In Place Of Real Insight en The Bed Is In The Ocean). En hun recente comebackplaat (Make It Fit) was één mijn favorieten van 2024.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: koolket

Tijdens mijn studentenjaren heb ik hun eerste 3 albums grijsgedraaid (Karate, In Place Of Real Insight en The Bed Is In The Ocean). En hun recente comebackplaat (Make It Fit) was één mijn favorieten van 2024.
De 90's waren mijn tienerjaren, dus toen zat ik wellicht nog niet zo in de indie-bands als daarna, maar ik had in ieder geval nog nooit van ze gehoord.

• Leuk
Waarderingen: DDave en jova

Sowieso geen idee wat Spotifynummers je kunnen bijleren over waarom een naam goed is of niet maar bon
Topboeking inderdaad

Wat is er zo speciaal aan Clown Core? Ik ken het niet, heb het opgezet, maar zie heel veel positieve reacties. Ben dus benieuwd!

High Hi, Clown Core, Mogwai, High Vis. Verder kom ik niet. Mogwai recentelijk al gezien en High Hi zie ik op 043.
Oh, dat is niet veel nee. Al kan ik je Karate en Bartees Strange ook wel aantraden, mocht dat nog nodig zijn.

Vampire Weekend, Chappell Roan, High Vis, Mogwai, Michael Kiwanuka, Karate, Montell Fish, Bartees Strange en The Dare. Dikke dag naar mijn smaak.

• Leuk
Waarderingen: pop-lover en koolket

Users who are viewing this thread