Pukkelpop 2025

Ik weet zeker dat er een aantal goede namen tussen zitten, maar dit is wat mij betreft een teleurstellende reeks namen

Ik weet zeker dat er wel wat aardige namen tussen zitten, maar dit zijn wat mij betreft wat mindere namen.
We zitten dan ook aan de opvulnamen natuurlijk. Ik verwacht de volgende keer de donderdagnamen en dan het allerkleinste grut om de lineup te vervolledigen.

Karate is wel een impressionante boeking btw.

We zitten dan ook aan de opvulnamen natuurlijk. Ik verwacht de volgende keer de donderdagnamen en dan het allerkleinste grut om de lineup te vervolledigen.

De donderdagnamen komen meestal pas in juni. Ik denk dat daarvoor zeker nog 1 à 2 drops krijgen. Er moeten ook nog een aantal main en marquee namen bekendgemaakt worden, dus zeker nog niet het allerkleinste grut.

Pukkelpop maakt weer een aardig rock/metal dagje op de zondag net als vorig jaar. QOTSA, Papa Roach, Counterparts, August burns red, Paleface Swiss samen maken best een leuk dagje

Zal alleen niet helpen dat op diezelfe dag Dynamo metalfest een belachelijk sterk programma heeft staan, daar zal Pukkelpop niet tegen op kunnen voor mij in ieder geval

• Leuk
Waarderingen: pop-lover en jova
Heel blij met Been Stellar, Bby, the Linda Lindas en Kneecap. Ook pak namen die ik nog moet ontdekken, dus we staan er goed voor!

Eppo was aanwezig op het Karate concert in Trix, maar ik had niet verwacht ze op PKP te mogen verwelkomen. Heerlijke boeking.

• Leuk
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread