Pukkelpop 2025

Myd (live) is the only name I'd be certain of considering his lack of dates anywhere in Belgium and the deal with Lowlands. Beyond that, I don't know how many bigger names we can still expect, when looking at the Sziget drop and trying out names that could make it over.

Myd (live) is the only name I'd be certain of considering his lack of dates anywhere in Belgium and the deal with Lowlands. Beyond that, I don't know how many bigger names we can still expect, when looking at the Sziget drop and trying out names that could make it over.
Qua grote namen mogen we nog een viertal namen verwachten voor de mainstage (zullen wel vooral Benelux namen zijn) en een achttal namen voor de Marquee.

• Leuk
Waarderingen: Nijntje en davadude
Mijn wishlist voor morgen: Black Country, New Road / Danny L. Harle / Myd / Fatima Yamaha / Portugal The Man / Blossoms / Joey Valence & Brae / Yung Lean & Bladee / BICEP / Geordie Greep / MJ Lenderman / Pa Salieu / Wet Leg / Stereophonics / Kneecap

Met de helft ben ik ook al tevreden. ;)

Wat mij betreft wordt u boeker van Pukkelpop. Ik duim mee!

Mijn wishlist voor morgen: Black Country, New Road / Danny L. Harle / Myd / Fatima Yamaha / Portugal The Man / Blossoms / Joey Valence & Brae / Yung Lean & Bladee / BICEP / Geordie Greep / MJ Lenderman / Pa Salieu / Wet Leg / Stereophonics / Kneecap

Met de helft ben ik ook al tevreden. ;)
Joey Valence & Brae en Wet Leg staan al op Werchter natuurlijk maar zouden meer dan welkom zijn. BCNR, Fatima Yamaha, Bicep en vooral Geordie Greep hoop ik mee op.

Sprints en Lambrini Girls zou mooi zijn, boeit niet dat ze al op een ander spelen. Fat Dog mag ook afkomen. MJ Lenderman had ik altijd veel hoop op maar is nog altijd niet aangekondigd. Doe die ook maar.

Users who are viewing this thread