Pinkpop 2014

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ja klopt dit jaar is hopeloos met Readling/leeds maar als je kijkt naar wat ze afgelopen paar jaar aan acts hadden staan is het best vergelijkbaar met RW. En daarnaast hebben ze 1 podium meer als RW en een dag minder, verder is het een duo festival dus makkelijker grote acts krijgen.

Ik denk iig dat RW toch wel de nr1 in Europa is in wat ze doen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik denk dat je dat mis hebt Shaverion, dat lijkt me toch echt Glastonbury met alle respect.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ik denk dat je dat mis hebt Shaverion, dat lijkt me toch echt Glastonbury met alle respect.

Ik zeg in wat ze doen, Glastonbury heeft een andere opzet. Glastonbury heeft meer een opzet als Lowlands, veel acts, veel te doen over een paar dagen. RW heeft vergeleken met Glastonbury best weinig acts. En als je 1 festival op nr1 moet zetten staat daar bij mij ook wel Glastonbury hoor.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Boeiend haha ik gok op de black keys en arctic monkeys als headliners of is dit raar?
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
758
603
Voor de liefhebbers:
Zaterdag 15 december docu over Jan Smeets op Ned3.

"In de documentaire, met de toepasselijke titel Mr. Pinkpop, wordt teruggeblikt op het ontstaan van Pinkpop en naar de editie van 1985, toen Pinkpop bijna failliet ging. Tevens spreekt Rolling Stones-zanger Mick Jagger voor het eerst over de legendarische editie van Pinkpop in 1979, waar hij op het laatste moment afzag van een gastoptreden bij zanger Peter Tosh. Dit tot groot verdriet van Smeets." (Pinkpopcentral)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Voor de liefhebbers:<br>
Zaterdag 15 december docu over Jan Smeets op Ned3.

“In de documentaire, met de toepasselijke titel Mr. Pinkpop, wordt teruggeblikt op het ontstaan van Pinkpop en naar de editie van 1985, toen Pinkpop bijna failliet ging. Tevens spreekt Rolling Stones-zanger Mick Jagger voor het eerst over de legendarische editie van Pinkpop in 1979, waar hij op het laatste moment afzag van een gastoptreden bij zanger Peter Tosh. Dit tot groot verdriet van Smeets.” (Pinkpopcentral)

Is het wel voor 23:00 uur afgelopen? Het is dan trouwens op een zondag.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Nee, het is zaterdag de 14e... maar wel zaterdag.

En hahahaha wat een slechte grap zeg Gloeilamp!
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Nee, het is zaterdag de 14e… maar wel zaterdag.

En hahahaha wat een slechte grap zeg Gloeilamp!

Ik kan het soms niet laten bij Jan ;) Misschien ga ik wel kijken, ik ben wel benieuwd naar wat meer info over het Mick Jagger incident.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
dus wat zijn op een rijtje de beste kanshebbers bij pinkpop voor main stage als headliner

Ja alsof dat makkelijk is om zomaar even af te wegen maar goed ik denk zoiets:
- Arctic Monkeys
- Arcade Fire
- The Rolling Stones
- Placebo
- Linkin Park
- The Black Keys
- Paul McCartney
- Red Hot Chili Peppers

Meer zou ik zo 1,2,3 niet weten.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
is pearl jam echt van de baan

Daar valt inderdaad nog over te twisten, maar over het algemeen als Jan zegt dat het niet gelukt is dan komen ze niet. Ik zou er iig maar niet al te veel op rekenen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
en word er deze week nog 1 headliner bekend gemaakt

Nee dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ze zouden proberen elke week een naam te droppen. Je zou ook gewoon even wat terug kunnen lezen (oke, het is wat werk maar toch).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.759
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class="d4p-bbt-quote-title">jeremy1407 wrote:</div>
en word er deze week nog 1 headliner bekend gemaakt


Wij weten helaas ook niet alles…


Niet zo bescheiden
icon_wink.gif

gezien andere festivals en de uitspraak elke week met een naam te komen ga ik uit van laat op 9 december of vroeg op 10 december
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Ik vind het eigenlijk niet heel slim wat ze doen bij pinkpop, elke week 1 naam. Als je dan een kutnaam bekend maak volgen er natuurlijk bakken met kritiek, waarschijnlijk gaan er dan zelfs mensen zeuren die zelf nooit van plan waren er heen te gaan gewoon om wat de kunnen zeuren, die zullen bij een goede naam hun mond wel houden. Ik zeg niet dat ze vast moeten houden aan de persconferentie maar misschien is het wel handiger om aan te kondigen in groepjes van 5-10 per keer dan zit er altijd wel een goede naam bij die de namen kan compenseren waar niemand op zit te wachten.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken