Pinkpop 2014

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Maar zo staan ze wel elke week in de aandacht dat is natuurlijk altijd voordelig.

Waarschijnlijk wel vaker negatief dan positief, stel je voor dat ze dit vorig jaar hadden gedaan. Eerst douwe bob, dan fun, een week later handsome poets, nog een week later kensington gevolgd door will and the people nou dan sta je volgens mij een week liever niet onder de aandacht. En stel dat ze met de stones komen, zullen er dit jaar nog veel meer van zulke namen staan.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Zou goed kunnen, welkome headliner wat mij betreft :). Ik geef Arcade Fire, Placebo en Arctic Monkeys de grootste kansen voor de laatste twee headlinerplekjes.
 

brutus

Playlistbediener
27 nov 2013
34
0
Nou als die 2 de overige
Headline plekken innemen zullen er toch wel heel goede subbers moeten bijkkomen anders is het alleen maar een dagkaart voor de maandagvoor mij
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Pearl Jam komt echt niet .... Tijdens Pinkpop zijn ze nog niet In Europa. Praat af en toe met iemand die via de 10 club (fanclub) veel info heeft, die zegt dat ze een week later pas in Europa zijn. De volgende data zijn "bekend" voor PJ: 20 juni Milaan, 22 juni Rome en 26 juni Berlijn. Hier in Nederland wordt (zeer waarschijnlijk) de Ziggo Dome aangedaan. Totaal 15 optredens in Europa. Pinkpop grijpt dus WEER naast PJ omdat het "te vroeg" is .... zou PP een week later zijn dan was de kans HEEL groot geweest, maar nu past het niet in de planning van de band. Tot ieders teleurstelling.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.759
Pearl Jam komt echt niet …. Tijdens Pinkpop zijn ze nog niet In Europa. Praat af en toe met iemand die via de 10 club (fanclub) veel info heeft, die zegt dat ze een week later pas in Europa zijn. De volgende data zijn “bekend” voor PJ: 20 juni Milaan, 22 juni Rome en 26 juni Berlijn. Hier in Nederland wordt (zeer waarschijnlijk) de Ziggo Dome aangedaan. Totaal 15 optredens in Europa. Pinkpop grijpt dus WEER naast PJ omdat het “te vroeg” is …. zou PP een week later zijn dan was de kans HEEL groot geweest, maar nu past het niet in de planning van de band. Tot ieders teleurstelling.
...ook goede morgen... :'(
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.759
Mwa, lag er inmiddels al een beetje bovenop, in ieder geval bedankt voor de info @eh. Beetje ijdele hoop nog op Rolling Stones (van mijn kant), om dat goed te maken. Verder denk ik dat Placebo binnenkort wel te noteren is voor Pinkpop, zouden van mij ook als headliner mogen (ipv Arcade Fire of Arctic Monkeys, maar da's puur mijn eigen mening). Ik wacht nog op data van Foo Fighters of Red Hot Chili Peppers, nog stil rond die hoek. Morgen komt Isle of Wight met namen, misschien dat zei "Oude Rockers" noteren die wij om Pinkpop terug zien ;) . Daarom verwacht ik laat 9 of vroeg 10 december een nieuwe PP-naam.
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Rock in Rome heeft de eerste 2 namen bekend gemaakt .... 30 seconds to Mars en ....... Metallica !!!!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Weet dat iedereen het hier een schijtband vind, maar 30stm mag van mij nog wel een keer subben :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.759
Rock in Rome heeft de eerste 2 namen bekend gemaakt …. 30 seconds to Mars en ……. Metallica !!!!
Dat Metallica er staat was al bekend, stond al tussen de tourdata op eigen site als "Sonisphere @ Ippodromo Capannelle", maar toch.. 30seconds??? Die sla ik liever een jaartje (of wat) over...
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
30stm mag er wat mij betreft zelfs nooit meer staan. En Pearl Jam, tja zoals Jan al zei weer niet, had ik al niks anders verwacht maar bedankt voor de info inderdaad.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Mwa, lag er inmiddels al een beetje bovenop, in ieder geval bedankt voor de info @eh. Beetje ijdele hoop nog op Rolling Stones (van mijn kant), om dat goed te maken. Verder denk ik dat Placebo binnenkort wel te noteren is voor Pinkpop, zouden van mij ook als headliner mogen (ipv Arcade Fire of Arctic Monkeys, maar da’s puur mijn eigen mening). Ik wacht nog op data van Foo Fighters of Red Hot Chili Peppers, nog stil rond die hoek. Morgen komt Isle of Wight met namen, misschien dat zei “Oude Rockers” noteren die wij om Pinkpop terug zien
icon_wink.gif
. Daarom verwacht ik laat 9 of vroeg 10 december een nieuwe PP-naam.

Helemaal mee eens. Ik heb Placebo gisteravond gezien in de Ziggo Dome, en dat was echt fantastisch. De bassist zei aan het einde zelfs dat ze heel snel terug zijn in Nederland.

Als 30 Seconds to Mars komt ga ik mezelf klem zuipen denk ik. Gatverdamme wat een schijtband is dat. Die Jared Leto zingt als een papegaai met keelontsteking, en gedraagt zich echt alsof hij een god is. Nooit meer!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Haha heerlijk die haat op 30stm. Vind de laatste twee albums van hun serieus tof ;).

Placebo snel terug in Nederland? Omg dat is echt fantastisch. Ik had er al hoop op omdat Placebo alle festivals echt een voor een bekend maakt (zoals te zien op hun site). Was er gisteren helaas niet bij maar ik zou heel blij worden als die op Pinkpop staan! En dan hoop ik ook dat ze 36 Degrees weer eens live gaan doen :<
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken