Ik heb een ticket gekocht voor ...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Staat er nu eentje op voor 56, mocht je al willen toeslaan (Ticketmaster). Da's toch al een redelijk deal t.o.v. de originele prijs. Geloof niet dat het gaat uitverkopen, maar is wel één van de weinige Europese shows waar dit niet gaat gebeuren (ook tegelijkertijd veruit de grootste show natuurlijk).
Dat gaat al de goede kant op dan, inderdaad. Ik heb eigenlijk voor mezelf een harde grens van 50 euro voor concerttickets, tenzij iets heel bijzonders zoals Epica of King Gizzard met een heel orkest. Dus zal het de komende weken goed in de gaten blijven houden en als ze bij Ticketmaster resale onder de 50 zakken dan maar toeslaan.

Voor Opeth was het trouwens hetzelfde verhaal, daar was Afas ook hun grootste show van de tour. Dat was net niet uitverkocht, maar wel bijna. En ik had verwacht dat Steven Wilson met zijn nieuwe album en het feit dat Porcupine Tree de Ziggo goed verkocht nog iets beter zou verkopen dan Opeth.

Laatst bewerkt:
Dat gaat al de goede kant op dan, inderdaad. Ik heb eigenlijk voor mezelf een harde grens van 50 euro voor concerttickets, tenzij iets heel bijzonders zoals Epica of King Gizzard met een heel orkest. Dus zal het de komende weken goed in de gaten blijven houden en als ze bij Ticketswap resale onder de 50 zakken dan maar toeslaan.

Voor Opeth was het trouwens hetzelfde verhaal, daar was Afas ook hun grootste show van de tour. Dat was net niet uitverkocht, maar wel bijna. En ik had verwacht dat Steven Wilson met zijn nieuwe album en het feit dat Porcupine Tree de Ziggo goed verkocht nog iets beter zou verkopen dan Opeth.
Keurige grens. Heb dat voor mezelf ook zo gezet met inderdaad wat uitzonderingen daargelaten. We hebben gelukkig nog een maand, dus dat moet wel goedkomen!

Ik heb het idee dat Steven zichzelf grandioos overschat in Nederland. Of ja, Mojo eigenlijk. Dat zag je voorheen natuurlijk alleen al met de aankondiging van de Ziggo Dome die voor geen meter liep. Daar had hij dan nog het geluk dat het de coronatijd was, waarna hij het jaar erop in AFAS Live zou staan en zelfs die show niet uitverkocht was. Ik had wel verwacht dat het na zeven jaar wel harder zou gaan inderdaad.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
En ook van mijn kant een kleine update. Zijn wel meer optredens waar ik in geïnteresseerd ben, maar dit zijn voor nu de belangriijkste.

23-1: Marius Neset & Arktisk Filharmoni, Kulturhuset (Nordlysfestivalen)
24-1: Pistol & Bart, Blårock (Nordlysfestivalen)
26-1: Anne-Berit Buvik + Eirik Hoel Sandvik + Ole Bolås, Domkirke (Nordlysfestivalen)
26-1: Marius Neset & Storband, Kulturhuset (Nordlysfestivalen)
31-1: Vokal Nord, Treklang & Musikkonservatoriet, Domkirke (Nordlysfestivalen)
15-3: Death by Unga Bunga, Blårock
29-3: eie + Saraya Frost, Bastard Bar

22-5: Steven Wilson, AFAS Live
23-5: The World Is a Beautiful Place & I'm No Longer Afraid to Die + Wrong Man, Effenaar
24-5: Midsummer Prog (met o.a. Soen, The Weather Systems en Alex Henry Foster & the Long Shadows)
29-5: Mouse on the Keys, LantarenVenster
17-6: The Cult, Sentrum Scene
5-11: Perfume Genius + Hand Habits, Paradiso
6-11: King Gizzard & the Lizard Wizard, 013
7-11: King Gizzard & the Lizard Wizard & Sinfonia Rotterdam, Mainstage/Brabanthallen
9-11: RockIt, De Oosterpoort (met o.a. Hiromi's Sonicwonder, Arooj Aftab & Metropole Orkest en Makaya McCraven)
10-11: Unwound, Vera

3-12: Mew, Sentrum Scene

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread