Pinkpop 2014

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.759
Avenged Sevenfold zal wel groot genoeg zijn om Pinkpop te doen ipv Forta?
Eigenlijk is Iron Maiden wel groter dan Avenged Sevenfold, daarom denk ik dat A7X als sub staat
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.759
dude, no jokin' :(
site is volgens mij nog under construction, als je naar pinkpop.nl gaat vind je alleen Metallica, maar als je naar pinkpop.nl/2014 gaat is het al uitgebreider?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Slecht dat ze dit al online hebben gezet op de server, volgens mij was dit niet de bedoeling :').

Heb gestemd op Muse (ijdele hoop), White Lies en Placebo
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.759
Ik ga er nog ff over denken, normaal doe ik: Muse, Iron Maiden en Ed Kowalczyk.
Misschien doe ik deze keer Ed Kowalczyk, Pearl Jam en Eddie Vedder :) (die laatste 2 ga ik nog vervangen...)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Down the rabbit hole maakt: The Black Keys, MGMT, Foals, The Soft Moon en Thomas Dybdahl bekend.<br>
Dikgedrukt kunnen we nu ook als hardnekkige geruchten bijschrijven voor Werchter neem ik aan.

Woot. Black Keys, MGMT en Foals hadden ook zo op PP kunnen staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.759
Nee, kom er ook niet op. Geen Black Keys op Pinkpop. Helaas voor Pinkpop.
Ja Black Keys was super geweest. Dat van die site was idd jammer, heb overigens heel ff bij "programma" gekeken maar daar stond (helaas) alleen Metallica, anders had ik ze eens goed geleaked...
Het is voorlopig nog een treurige maandag, geen Pearl Jam, geen Iron Maiden, geen Alter Bridge, geen Black Keys... Klein vraagteken nog bij Avenged Sevenfold en Placebo, en een heel groot vraagteken bij The Rolling Stones. Morgen vroeg rond 10 uur dan maar?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Nee hoor Dennis. Ik haat Passenger.

Ik ga stemmen op Placebo (waren geweldig gisteren), Arcade Fire en Depeche Mode.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Nais die mogen alle drie komen van mij. Morgen dan maar Placebo als tweede headliner (als Jan zn belofte houdt)??
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Nais die mogen alle drie komen van mij. Morgen dan maar Placebo als tweede headliner (als Jan zn belofte houdt)??

Dat zou echt gruwelijk vet zijn. En in mijn ogen ook een veel betere headliner dan RHCP bijvoorbeeld. Depeche Mode heeft ook nog iets goed te maken lijkt me. Als het zoiets gaat worden ben ik heel erg tevreden met de lineup. En dat is voor het eerst in jaren :p
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Placebo als headliner terwijl diezelfde band op RW voor Metallica speelt? Het kan maar dan mag die derde headliner wel echt een grote band zijn wil Pinkpop ook maar enigszins mensen overhalen naar Landgraaf af te reizen. Ik zie ze eerder ook op Pinkpop voor Metallica staan eigenlijk.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Placebo als headliner terwijl diezelfde band op RW voor Metallica speelt? Het kan maar dan mag die derde headliner wel echt een grote band zijn wil Pinkpop ook maar enigszins mensen overhalen naar Landgraaf af te reizen. Ik zie ze eerder ook op Pinkpop voor Metallica staan eigenlijk.

Dat was dit jaar toch ook zo met Kings of Leon? Die speelden op Werchter voor Blur, en op Pinkpop als headliner. Het kan dus best.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.759
Placebo als headliner terwijl diezelfde band op RW voor Metallica speelt? Het kan maar dan mag die derde headliner wel echt een grote band zijn wil Pinkpop ook maar enigszins mensen overhalen naar Landgraaf af te reizen. Ik zie ze eerder ook op Pinkpop voor Metallica staan eigenlijk.
appeltje eitje, duidelijk als wat (mogen van mij headlinen zoals eerder aangegeven, maar zoals ook eerder aangegeven verwacht ik als sub idd)
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
WeckoJ wrote:
Placebo als headliner terwijl diezelfde band op RW voor Metallica speelt? Het kan maar dan mag die derde headliner wel echt een grote band zijn wil Pinkpop ook maar enigszins mensen overhalen naar Landgraaf af te reizen. Ik zie ze eerder ook op Pinkpop voor Metallica staan eigenlijk.


Dat was dit jaar toch ook zo met Kings of Leon? Die speelden op Werchter voor Blur, en op Pinkpop als headliner. Het kan dus best.

Ja, maar ik ga er vanuit dat ze de geschiedenis niet willen laten herhalen... oftewel dat ze dit jaar toch echt weer willen uitverkopen wat vorig jaar bij lange na niet gelukt is. Kortom ze zullen dan dus toch dingen anders moeten aanpakken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken