<div class="d4p-bbt-quote-title">
Gloeilamp wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
juw wrote:</div><br>
Ze moeten trouwens placebo echt NIET als headliner boeken, ik heb er persoonlijk niets op tegen maar als je maar iets van 6000 kaarten verkoopt in ziggo dome zegt dit wel iets over de populariteit in Nederland. Hun show kan dan nog zo sterk zijn maar dan mogen ze de mainstage volgens mij halverwege het veld zetten.
Lekker overdreven. Was je er gisteravond bij in de Ziggo Dome? Dan had je namelijk geweten dat er toch veel meer kaarten verkocht waren dan 6000. De tweede ring was afgesloten, maar verder zat de zaal behoorlijk vol. Ik ben wel benieuwd waar je dit vandaan hebt, want het klopt simpelweg voor geen meter.
Vergeet ook niet dat The Killers vorig jaar de Ziggo Dome ook niet uitverkochten en wel headliner waren op Pinkpop.
Nee ik was er niet bij gisteren maar ik heb ergens gelezen (geen idee meer waar gok social media of iets dergelijks) dat niet alleen de 2de ring volledig afgedekt was maar dat het podium ook verder naar voren stond(lees verder de zaal in = minder plek om te staan) en dat de zaal nog steeds niet vol was. Dan kom je toch al snel tussen de 6 en max 8 duizend bezoekers in. Lijkt me toch wel heel veel minder als waar de killers het vorig jaar voor deden.