Pinkpop 2014

elo

Headliner
3 dec 2013
5.595
4.698
Arctic monkeys komen wel denk ik, maar de laatste afsluiter blijft een raadsel
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Wauw Biffy Clyro zou wel heel gaaf zijn. Maar is dat een sub? Of gaat die de plek van Paramore zeg maar innemen dit jaar?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Wauw Biffy Clyro zou wel heel gaaf zijn. Maar is dat een sub? Of gaat die de plek van Paramore zeg maar innemen dit jaar?

Biffy Clyro is van zijn lang zal ze leven nog geen headliner. In de UK zijn ze echt stukken groter dan hier. Stonden vorig jaar rond etenstijd in The Barn op Werchter.

Maar met Smeets weet je het nooit. Ben Howard stond er vorig jaar ook, dan zou Biffy het met gemak ook kunnen natuurlijk.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Biffy Clyro stonden op Lowlands ook tijdens etenstijd dit jaar dus lijkt me sterk dat áls ze op Pinkpop staan dat ze dan subheadliner zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Vorige keer stonden ze 3fm-stage, main lijkt me redelijk vervolg. Biffy Clyro imo hogere spot op het affiche dan Arcade Fire?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Zaterdag de 14 word Pinkpopdag...
http://go.3fm.nl/festivals-pinkpop/nieuws-detail/5360/14-december%3A-Pinkpop-programma%E2%80%99s-op-Nederland-3
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Jullie onderschatten Biffy Clyro (zoals de rest van NL) behoorlijk. De Schotse band is daarnaast nog wat jaartjes langer aan de gang dan Arcade Fire. Maar zoals ik als aangaf "imo".
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Jullie onderschatten Biffy Clyro (zoals de rest van NL) behoorlijk. De Schotse band is daarnaast nog wat jaartjes langer aan de gang dan Arcade Fire. Maar zoals ik als aangaf “imo”.

Echt onzin. Arcade Fire heeft albums uitgebracht die veel populairder zijn/waren dan de albums van Biffy. Wat jij een betere band vind heeft hier verder weinig mee te maken, maar dat Arcade Fire een grotere band is is gewoon een feit.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Ben het er roerend mee eens dat biffy clyro beter op het affiche staat als arcade fire ik verbaas mij sws dat iedereen helemaal gek is van af en am! En dat Word dan ook nog eens boven the killers gezet?! the killers hebben veel meer hits gehad en trekt veel meer pupliek laat am en af nu eens liggen en kijk of nog iets beters mogelijk is
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
<div class="d4p-bbt-quote-title">DennisvdBr wrote:</div>
Jullie onderschatten Biffy Clyro (zoals de rest van NL) behoorlijk. De Schotse band is daarnaast nog wat jaartjes langer aan de gang dan Arcade Fire. Maar zoals ik als aangaf “imo”.

Echt onzin. Arcade Fire heeft albums uitgebracht die veel populairder zijn/waren dan de albums van Biffy. Wat jij een betere band vind heeft hier verder weinig mee te maken, maar dat Arcade Fire een grotere band is is gewoon een feit.
thnx @brutus257
nogmaals omdat mijn punt niet helemaal begrepen is, jullie onderschatten Biffy Clyro (zoals de rest van NL) behoorlijk
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ben het er roerend mee eens dat biffy clyro beter op het affiche staat als arcade fire ik verbaas mij sws dat iedereen helemaal gek is van af en am! En dat Word dan ook nog eens boven the killers gezet?! the killers hebben veel meer hits gehad en trekt veel meer pupliek laat am en af nu eens liggen en kijk of nog iets beters mogelijk is

Ik verbaas mij vooral over je spelling, sorry maar ik moest hier toch iets over zeggen omdat ik er weinig van begrijp. En dat jij Arcade Fire en Arctic Monkeys niks vind is puur smaak, en heeft verder niets met dit festival te doen. Anders zou jij ook wel weten dat dit twee geweldige namen voor een festival zijn.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>DennisvdBr wrote:</div><br>
Jullie onderschatten Biffy Clyro (zoals de rest van NL) behoorlijk. De Schotse band is daarnaast nog wat jaartjes langer aan de gang dan Arcade Fire. Maar zoals ik als aangaf “imo”.


Echt onzin. Arcade Fire heeft albums uitgebracht die veel populairder zijn/waren dan de albums van Biffy. Wat jij een betere band vind heeft hier verder weinig mee te maken, maar dat Arcade Fire een grotere band is is gewoon een feit.


thnx @brutus257<br>
nogmaals omdat mijn punt niet helemaal begrepen is, jullie onderschatten Biffy Clyro (zoals de rest van NL) behoorlijk

Ik denk dan weer dat jij de populariteit van Biffy in Nederland heel erg overschat ;)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Denk meer dat hij de populariteit van Arcade Fire en Arctic Monkeys heel erg onderschat. Ben het er wel mee eens dat The Killers als headliner een betere move waren dan zowel Arcade Fire als Arctic Monkeys.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
nee, nee, ik zei dat de band Biffy Clyro in Nederland wordt onderschat wat uiteraard inherent is aan populariteit en daar weer zijn uitwerking op heeft. Buiten Nederland zijn ze veel populairder, dat zie je ook aan de headline posititie in de UK bijvoorbeeld. Maar goed, dat zal wel weer een discussie zijn waar wij onderling niet uit geraken?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.595
4.698
Hoezo zou Biffy Clyro worden onderschat, ze hebben toch redelijke plekken op het affiche van de festivals waar ze op spelen ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken